خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کارنامه سیاه منافقین وجود دارد
کد خبر: ۹۱۶۳۸۹۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر، اظهار کرد: منافق سه نشانه دارد که دروغگویی؛ تخلف و خیانتکاری از ویژگی‌های اوست.
وی در ادامه گفت: امیرالمومنین می‌فرماید منافقین؛ بی شرم، کودن ونیرنگ باز هستند وبه ظاهر خود را دوست معرفی می‌کنند، دلسوزند، اما در واقع از هر دشمنی دشمن ترندکه کاملا در ظلمت وگمراهی هستند.
یعقوبی افزود: منافقین جنایت‌های زیادی را درکشور انجام داده اند؛ وجود بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کارنامه سیاه آن‌ها حاکی از جنایت‌هایی است که در کشور مرتکب شده اند وهم اکنون نیز در اتاق فکر توسط فضای مجازی در حال ارتکاب هستند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: قساوت قلب و ضلالت منافقین در عملیات مرصاد نمایان است و هر کسی از مردم طرفدار انقلاب اسلامی بود می‌کشتند؛ آن‌ها از اقدام هر جنایتی فرو گذاری نمی‌کردند و همچون داعش عمل می‌کردند که برخی از شباهت‌های منافقین با داعش این است که منافقین همانند داعش مورد حمایت آمریکا هستند.
وی افزود: منافقین همانند داعش صحنه گردان آمریکا و استکبار هستند و نتوانستند به هدف خود برسند و شکست خوردندو هدفشان جز ناامید کردن مردم چیزی نیست.
وی خاطرنشان کرد: این دو خبیث هرگز دست از فعالیت علیه انقلاب اسلامی برنمی دارند و با توطئه و رجزخوانی درصدد ناامن کردن کشور هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها