فرمانده سپاه ناحیه قوچان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۹۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سرهنگ علی زرقانی فرمانده سپاه ناحیه قوچان با ارسال پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت: متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن و القلم و ما یسطرون» ای که نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان درد‌های کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست. به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید.

هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید "محمود صارمی" به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با شناخت انتظارات، خواست‌ها و نیاز‌های مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند، تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود وی در ادامه مطالب خود افزود:

خبرنگار آن هنگام که برای اعتلای فرهنگ، هنر، معارف دینی و آگاهی بخشی آحاد جامعه قدم بر می‌دارد پای در عرصه‌ای مقدس و بی انتها می‌گذارد که ثمره تلاش او برای جامعه دانایی و آگاهی است. شهدای خبرنگار، چون صارمی و آوینی تنها نمونه‌ای از خبرنگاران متعهدی هستند که برای تحقق اهداف متعالی خود، از جان گذشتند.

بی گمان راه شهدای عرصه خبر هنوز ادامه دارد و اینک در آغازین روز‌های «گام دوم انقلاب» این قلم، صدا و تصویر خبرنگار است که باید چشم انداز، آتیه و آینده «انقلاب به کمال رسیده» ایران اسلامی را برای نسلی که شاهد انقلاب و دفاع مقدس نبودند به تصویر کشیده و حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی ملت ایران در مسیر حصول قله‌های افتخار را به نمایش بگذارد. خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که بدنبال حقیقت و انعکاس واقعیت‌ها میباشند همواره شایسته تکریم وتحسین اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان قوچان از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها و ماموریت‌های محوله تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.


با تقدیم احترام
سرهنگ پاسدار علی زرقانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها