خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: خطر مسئولین دزد و فاسد برای نظام و انقلاب از آمریکا و انگلیس بیشتر است.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۲۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

خطر مسئولان فاسد از آمریکا و انگلیس بیشتر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران نهاوند ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع)، اظهار داشت: امام در روایتی می‌فرمایند شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم و اینکه با همه مردم برخورد دوستانه داشته باشید و نسبت به بزرگ‌تر از خودت به منزلت بزرگ‌تر و کوچک‌تر را به‌منزله فرزند و هم سن و سال خودت را برادر بدان و نسبت افراد جامعه بدبین نباشید چراکه لازمه تقوا است.

 وی با اشاره به رهنمود امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل فرمودند خشم و کینه انقلابی خود را علیه آمریکا حفظ کنید چراکه از شرایط تولی و تبری است لذا عجیب است، برخی افراد اهل نماز شب و زیارت عاشورا و غیره هستند اما اگر در مسجدشان مرگ بر آمریکا بگویند انگار خلاف شرع است، امام ما دستور داده همان‌طور که حمایت و دوستی با اولیا خدا دارید با دشمنان خدا هم دشمن باشیم مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل منافاتی با نماز جماعت ندارد.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جوانان، گفت: ایشان در این دیدار فرمودند جوانان نخبه باید مسیر پیشرفت را در همه شرایط مختلف ادامه دهند چراکه در همین شرایط تحریم که آمریکا می‌خواهد صادرات نفت ما را به صفر برساند سپاه پاسداران تولید بنزین در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را به حدی رسانده که اضافه آن صادرشده است.

وی گفت: در این ۴۰ سال ایران باوجود همه مشکلات و غیره آبدیده شد و امروز بهترین خدمات در روستاهای دورافتاده هم وجود دارد و این‌ها همه در سایه توطئه‌ها و جنگ‌افروزی آمریکا بوده که معجزه است.

مغیثی با اشاره به تداوم حمایت آمریکا از جنایات کاران آدم کش که به زن و بچه بی‌گناه رحم نمی‌کنند، گفت: آمریکا به خاطر فروش سلاح خود دست به هر عملی می‌زند.

وی با اشاره به کشته شدن ۳۳ هزار نفر در سال به علت درگیری‌های خیابانی در آمریکا، گفت: آمریکا در تأمین امنیت داخلی خود عاجز است و ایران اسلامی در برابر چنین کشور فاسد و عاجزی حرف برای گفتن دارد.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه برخورد با مفسدین اقتصادی توسط دستگاه قضا امیدبخش است، گفت: همان‌طور که آیت‌الله رئیسی فرمودند قوه قضاییه برای مبارزه با فساد کمر بسته است.

وی افزود: خطر مسئولین فاسد و دزد از آمریکا و انگلیس بیشتر است، چراکه مردم آمریکا و انگلیس شناخته‌شده‌اند ولی این افراد که خیانت می‌کنند به انقلاب و آبروی نظام خدشه وارد می‌کند.

مغیثی در پایان خطاب به نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، استاندار همدان و فرماندار نهاوند، اظهار کرد: مردم محله دوخواهران نهاوند ۵۰ سال است به علت تعریف شدن این منطقه به‌عنوان منطقه میراث فرهنگی اجازه ساخت‌وساز و بازسازی بناهای خود را ندارند و امروز هم به سبب کاوش معبد لائودیسه هم به بخشی از مسجد این محله آسیب واردشده و موجب تعطیلی آن شده است لذا مسئولین اقدامات لازم در راستای رفع این مشکل را انجام دهند چراکه امروز به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین است و می‌خواهد به‌نظام و انقلاب به این بهانه خدشه وارد کند و بگویند که ایران نمی‌تواند مردم خود را راضی نگه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات