معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح:
معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان ما بعدازاینکه پهپادشان مورد هدف قرار گرفت و نفت‌کششان توقیف شد حالت انفعالی گرفتند.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۴۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرلشکر مصطفی ایزدی ظهر امروز در پانزدهمین همایش رهروان شهدای کردستان، مریوان در حسینیه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه بزرگداشت شهیدان بزرگداشت ارزش‌ها است اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم‌های باعث میثاق دوباره با شهیدان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهیدان میثاق با آرمان‌های است که شهدا درراه آن ایثارگری کردند افزود: فرماندهان ما در زمان جنگ همگی از یک سلسله بودند و خوشا به حال آن‌هایی که از منتظران بودند و آسمانی شدند.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح بابیان اینکه شهادت شهید حاصلی در چند روز اخیر در منطقه مریوان حاصل رشادت‌های او است گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در مریوان جان‌فشانی کردند و امنیت امروز مریوان مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است.

ایزدی با اشاره به اینکه انسان‌ها باید در جهاد اکبر باشند افزود: به‌عنوان‌مثال شهید بروجردی در جهاد اکبر بود که می‌گفت: من فردا شهید می‌شوم.

وی با اذعان به اینکه نهضت جنگل یکی از صفحات درخشان تاریخ ایران است بیان کرد: روحانی مبارز میرزا کوچک‌خان جنگلی در زمان خود با تمام قوا و اسلحه ایمان و اسلام در مقابل مستکبران ایستاد.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه در کربلای پنج رشادت‌های لشکر ۱۶ قدس گیلان جزو جهاد افضل است تصریح کرد: رشادت‌های گیلانیان در دوران دفاع مقدس و در آزاد سازی منطقه نبل و الزهرا در جبهه مقاومت در تاریخ ماندگار شد.

ایزدی با اشاره به اینکه کشور‌های مرتجع منطقه به فلاکت رسیده‌اند گفت: انقلاب ما در ابعاد مختلف پیشرفت کرده و امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا حرف‌ها برای گفتن دارد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در عملیات والفجر ۲، شهید موحد دانش با یک دست قطع‌شده، مصمم عازم جبهه نبرد بود و در آخرین تماسی که داشتند گفتند کسانی که دستشان به حرم امام حسین (ع) می‌رسد، خدام امام سبزپوش باشند.

وی بابیان اینکه این انقلاب نتیجه رشادت شهدای ما است افزود: ما باید در جبهه داخلی و جبهه خارجی با بصیرت عمل کنیم و در انتخابات پیش رو باید نگاه‌ها به افراد متخصص، متدین و انقلابی باشد.

معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه باید دولت جوان و حزب‌اللهی در کشور تشکیل شود بیان کرد: باید به جوانان متخصص و متعهد اعتماد کنیم، زیرا هر جا به این‌ها اعتماد کرده‌ایم موفق بوده‌ایم.

ایزدی با اشاره به گسترش انقلاب اسلامی در منطقه افزود: تشکیل جبهه فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، حزب‌الله در لبنان و حیدریون و حشد الشعبی در عراق باعث گسترش انقلاب اسلامی در منطقه شده و این نیرو‌ها در کنار نیرو‌های مستشار ایران و ارتش سوریه باعث شکست دشمنان در جبهه مقاومت شدند.

 

وی بابیان اینکه دشمنان ما بعدازاینکه پهپادشان مورد هدف قرار گرفت و نفت‌کششان توقیف شد حالت انفعالی گرفتند گفت: آمریکایی‌ها، غربی‌ها و کشور‌های مرتجع منطقه جرئت نگاه چپ به مرز‌های ایران اسلامی را ندارند و آمریکایی‌ها امروز به‌جایی رسیدند که مسئول دیپلماسی ما را تحریم می‌کنند و این‌قدر ذلیل شده‌اند و این‌ها همه نشانه عظمت ملت ایران است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه قطعاً آینده ایران اسلامی روشن است بیان کرد: باید برای تداوم راه شهدا تلاش کنیم و ما موظفیم که راه آن‌ها را ادامه دهیم و وقتی به انقلاب نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این انقلاب موفق بوده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید بیدار باشیم گفت: دشمن می‌خواهد مردم را ناامید کند و به مردم تلقین کند که نظام کارآمد است و مردم پشتیبان نظام نیستند.

ایزدی بابیان اینکه اگر زمان‌شناس و قدردان شهدا باشیم، خواهیم توانست مشکلات را پشت سر بگذاریم افزود: انقلاب اسلامی ایران همچنان با تمام قدرت مسیر پیروزی را طی می‌کند.

 

ارسال نظرات