صبح امروز سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۹۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و نماینده، ولی فقیه در این استان دیدار کرد. سردار رجبی در این دیدار اظهار کرد: بحمدلله با اقداماتی که ما در حد توانمان طی سال‌های قبل در حوزه زیر ساختی زائر سرا‌ها و زائر پذیری انجام داده بودیم توانستیم در حد قابل قبولی انجام وظیفه بکنیم.

سردار رجبی گفت: امروز باید به اردو‌های راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم؛ چراکه این امر می‌تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.

وی افزود: وضعیت زائر سرا‌های ما در مقایسه با نه سال پیش پیشرفت بسیار خوبی داشته است و این به لطف و عنایت کمک مسوولین اجرایی و اعتبارات داده شده در این حوزه بوده است.

سردار رجبی با اشاره به اینکه استان کردستان یکی از استان‌های است که هم به عنوان میزبان و هم به عنوان میهمان در این موضوع فعالیت دارد افزود: بسیار علاقه‌مندیم که ظرفیت زائر پذیریمان را در این استان افزایش دهیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های سرهنگ غلامی به عنوان مسوول در این حوزه عنوان کرد: امیدواریم با تلاش و همت همه عزیزان و با توجه به تاثیرگذاری که راهیان نور دارد، بتوانیم به برنامه‌هایی که در این رابطه داریم جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه سردار سلیمانی افزود:سال گذشته بیش از ۷ میلیون نفر از غرب، شمال غرب، و جنوب بازدید داشتند که این نتیجه اقدامات خوب صورت گرفته در این حوزه است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: توسعه دامنه تاثیرگذار حادثه دفاع مقدس در کردستان جدا از هر جای دیگر است که اگر درست بازتاب داده شود می‌توان اثر گذاری آن را در افکار یک زائر که به این سفر معنوی می‌آید دید.

سردار سلیمانی راهیان نور را انعکاس عینی و معنوی پیشینه دیروز در آئینه امروز و تولد بهینه فردایی پیروز در پیشانی آینده نسلی دانست که امروز قدم در این یادمان‌ها میگذارند است.

وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب درباره اردو‌های راهیان نور ادامه داد: مقام معظم رهبری ۹ بار در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و این نشان دهنده اهمیت این اردو‌هاست.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور به سیر تشرف برای زائرین اشاره کرد و بیان نمود: با همکاری‌های صورت گرفته در هر استان می‌توان این امکان را برای ورد هر چه بیشتر قشر تاثیر گذار به یادمان‌های دفاع مقدس در هر استان به انجام رساند.

در پایان این جلسه سردار سلیمانی با اهدای لوح تقدیر از سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس  به پاس تلاش  در اجرای اردوهای فرهنگی  تربیتی راهیان نور تقدیر و تجلیل به عمل آورد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات