سردار سرتیپ تشکری دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۰۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ محمود تشکری دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در هشتمین جشنواره اشراف مالک اشتر نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا موضوع اشراف در نیروهای مسلح ساری و جاری شد، ایشان همواره تاکید داشتند که اشراف در تمامی سطوح نیروهای مسلح باید جریان داشته باشد و همه نیروها و فرماندهان از اخبار و اتفاقات پیرامون خود با خبر و به آن تسلط داشته و سازمان های تحت فرماندهی شان نیز از آگاهی خوبی برخوردار باشند.

 

وی افزود: نیروهای مسلح در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند به همین دلیل باید در اوج آمادگی و اشراف اطلاعاتی باشند، برای این مهم باید دشمن را به خوبی شناسایی و از توانمندی های داخلی کشور هم مطلع باشند و خود را متناسب با تهدیدات و راهبرد دشمن برای مقابله آماده کنند.

سردار تشکری بحث اشراف را در نیروی پدافند هوایی با توجه به جایگاه حساس این نیرو در مواجهه با تهدیدات امروزه بسیار مهم دانست و ادامه داد: نیروی پدافند هوایی مانند چتری بر سر همه نیرو ها از آسمان کشور  حراست می کند و دشمن به روش های مختلف در صدد ضربه زدن به آن است .

وی با تاکید بر این که اشراف شناخت درست محیط داخل و بیرون است خاطرنشان کرد: محیط داخل نقاط ضعف و قوت و محیط بیرون تهدیدات و فرصت هاست، لذا باید با تجزیه و تحلیل درست،‌ راهبرد مناسب را در کمترین زمان اتخاذ کنیم .

دبیر اشراف کلی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پایان یکی از اهداف جشنواره مالک اشتر را شناسایی فرماندهانی دانست که در عین کمبود امکانات و تجهیزات توانسته‌اند با مقدورات موجود بالاترین بهره وری را داشته باشد.

ارسال نظرات