خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، در نشست روشنگری که در کانون شهید مطهری اندیمشک برگزار شد، گفت: تا پایان سال با محوریت گام دوم انقلاب سلسله مباحثی در خصوص گام دوم انقلاب خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۴۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به تدبیر مقام معظم رهبری رقم خورده، که به بیان گذشته حال و آینده می‌پردازد و ما باید با تبیین و روشنگری مفاهیم و کلید واژه های آن را به نسل سوم و چهارم انقلاب برسانیم.

وی در ادامه افزود: چهار عظمت در این خصوص پیش بینی شده که در فهم و درک بیانیه گام دوم انقلاب برای ما مفید خواهد بود.

سرهنگ گریمپور گفت: اول این که دشمنان می‌خواهند اصل انقلاب را زیر سوال ببرند و امام راحل فرمودند "انقلاب اسلامی معجزه قرن است" .

وی گفت: عظمت دوم، راه طی شده است، چهل سال انقلاب اسلامی به رقم همه دشمنی ها و ناملایمات گذشت،تاثیرگذاری دیروز با تاثیرگذاری امروز قابل قیاس نیست، ۴۰ سال آموختیم که بدون مردم نمی توان گام‌های بزرگ را برداشت و می‌توان با تکیه و اعتماد به مردم تهدیدات نظام را از پیش رو برداشت و هر کاری را به سرانجام رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: هدف ما این باید باشد که نظریه مقاومت و فرهنگ غنی مقاومت را به نسل سوم و چهارم منتقل کنیم.

وی گفت: عظمت سوم، هدفی است که باید به آن برسیم، انقلاب اسلامی انقلابی است که اصول آن خدشه‌دار نشده است، امروز گرفتار جنگ تبلیغاتی شدید دشمن هستیم، حمله به مرزهای اعتقادی، ایمانی و حیاو عفت زن مسلمان، همه جزء تهدیدات پیش روی ماست که باید با تدبیر و روشنگری از این مرحله هم عبور کنیم.

وی افزود: چهارم، عظمت ظرفیت جوانان انقلابی است، که ما در اختیار داریم و باقیمانده راه را باید به سرانجام برسانند، نسل جوان ما که از رویش های انقلاب هستند، کمتر از نسل اول انقلاب نیستند، طلایه داران راه اول انقلاب هم جوانان بودند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا و رزمندگان با انگیزه،مومن و متعهد ما هم جز جوانان نسل اول انقلاب بودند، افزود: در ادامه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم عظمت و اقتدار جوانان ما در جبهه مقاومت را شاهد بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: همانطور که در حوزه جهاد، امنیت و پایداری توانستیم به جوانان اعتماد کنیم و به خوبی پاسخ آن را هم گرفتیم، می بایستی در سایر حوزه ها هم به جوانان اعتماد و زمینه ایجاد یک دولت جوان انقلابی و مومن را فراهم کنیم.

وی افزود: می‌توان گفت چکیده بیانیه گام دوم انقلاب امیدوار کردن مردم به آینده انقلاب است، مقام معظم رهبری هم نگفتند گام دوم جمهوری اسلامی بلکه اشاره داشتند گام دوم انقلاب یعنی اینکه هرکجا که انقلاب اسلامی صادر شده این بیانیه هم بر آن حاکم خواهد بود و یک بیانیه بین‌المللی است که می بایست به دست شما عزیزان،به هدف اصلی خود که فراهم ساختن ظهور است، ختم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها