خدمت رسانی و کمک به محرومین و کوخ نشینان یکی از وظایف ذاتی بسیج سازندگی می باشد.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

 

به گزارش سرویس بسیج سازندگی خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد رنجبرزاده مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب گفت: امروز بسیج در عرصه های مختلف دشمن را زمین گیر کزده که این اقتدار جز با تفکر انقلابی و پیروی از رهنمون های مقام معظم رهبری به دست نیامده است.

رنجبرزاده اظهار داشت: در شرایط اقتصادی امروز کشورمان خدمت رسانی و کمک به محرومین و کوخ نشینان یکی از وظایف ذاتی بسیج سازندگی می باشد که خدا را شکر این وظیفه به خوبی در شهرستان میناب در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب با راه اندازی 260گروه جهادی، هر پایگاه مقاومت بسیج یک گروه جهادی و سازماندهی بیش از پنج هزار بسیجی برادر و خواهر از همه اقشار بسیج فعالیت گسترده خود را در خدمت رسانی به نیازمندان شهرستان میناب با جدیت بیشتری آغاز کرده است.

احمد رنجبرزاده با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج شهرستان میناب آمادگی هرگونه خدمت رسانی در مناطق مختلف و محروم شهرستان میناب را دارند افزود: امسال چند مرحله اعزام جهادگران بسیجی به استان خوزستان جهت کمک رسانی به سیل زدگان را داشتیم و جهادگران ما تا موقعی که نیاز باشد با مردم سیل زده خوزستان همکاری خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات