خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شوشتر گفت: گروه جهادی دامپزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شوشتر از ۳۱ تیر به مناطق محروم خوزستان اعزام شده و تا ۱۰ مرداد به فعالیت در این مناطق ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۷۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

احمدرضا گیسویی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شوشتر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری بسیج در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: اردوی جهادی دامپزشکی به همت قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان و بنیاد احسان اجرای فرمان امام خمینی (ره) و همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شوشتر در مناطق محروم شهرستان‌های سوسنگرد، حمیدیه، باوی، شادگان و کارون در حال برگزاری است.

گیسویی افزود: گروه جهادی دانشگاه آزاد شوشتر با حضور حدود ۱۵ جهادگر از ۳۱ تیر به این مناطق اعزام شده و تا ۱۰ مرداد به فعالیت در این مناطق و سایر مناطق محروم استان خوزستان خواهد پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شوشتر اظهار کرد: تاکنون در حوزه دامپزشکی نزدیک به ۳۰۰۰ رأس دام توسط جهادگران این گروه ویزیت شده‌اند.

وی ابراز کرد: امیدواریم گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، همچنان به ارائه خدمات به مردم مناطق محروم استان خوزستان بپردازند و از برگزاری این اردوها دست نکشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها