نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله:

سازش با دشمن عنصر مخرب ارزش هاست

حجت الاسلام عربپوربا اشاره به سخنان رهبری در مورد جبهه مقاومت که فرمودند" پادزهر سازش ایستادگی ومقاومت است" افزود::عده ای سازش را به صلح تعبیرمیکنند واین کاملا غلط است چرا که جنس سازش با صلح فرق می کند چرا که سازش عنصر مخرب ارزش هاست و سرانجام بر فرهنگ سیاست ودیانت ما نیزتاثیر منفی خواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۲۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در جمع پاسداران ستاد سپاه ثارالله با تشریح مکتب مقاومت و جریان سازش بیا ن داشت:مقاومت یکی از مولفه های مهم اسلام است که آثار وبرکات زیادی داشته است واولین درگاه مقاومت در بهشت بین ادم و شیطان اتفاق افتاد .
حجت الاسلام عربپور با بیا آیات و روایات در زمینه گفتمان مقاومت افزود: خداوند 13بار در قرآن بر فرهنگ ایستادگی تاکید نموده است و امروز نیز صحنه های مهم تقابل بین جبهه مقاومت وجریان سازش در سطح داخل کشور و بین الملل اتقاق افتاده است از جمله آن معامله قرن بود.
وی با بیان اینکه سازش در داخل کشور به شکل نفوذ در دولت در دستورکار استکبار قراردارد افزود:باید مسئولین ومردم ما اطلاعات خود را دراین زمینه نقویت کنند محصوصا با مطالعه تاریخ انقلاب که درس عبرتی برای همه است .
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله د رادامه تصریح نمود: مشکلات ما با سازش ومذاکره حل نمی شود چون که دشمن قسم خورده که تا زمانی ما او را همراهی نکنیم دست از نابودی ما برنمی دارد
عربپور با بیان اینکه هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است خاطر نشان کرد: عده ای در داخل با مطرح کردن اینکه هزینه سازش کمتراز هزینه مقاومت است و با سازش امنیت ما تامین می شود و اینکه برای ما بازی برد برد بهتراز مقاومت است سعی در این دارند که جبهه مقاومت را تضعیف کنند تا به اهداف خود وجناح خود برسند و این پروژه انشاالله با شکست روبرو خواهدشد.
وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد جبهه مقاومت که فرمودند" پادزهر سازش ایستادگی ومقاومت است" افزود::عده ای سازش را به صلح تعبیرمیکنند واین کاملا غلط است چرا که جنس سازش با صلح فرق می کند چرا که سازش عنصر مخرب ارزش هاست و سرانجام بر فرهنگ سیاست ودیانت ما نیزتاثیر منفی خواهد گذاشت.
حجت الاسلام عربپور با اشاره به دیگر مضرات سازش ابراز داشت:یکی از راهبردهای سازشگران نفی استقلال کشور است چرا مبنای فکری آن ها این است که با اتصال به غرب می توانیم رشد کنیم و سایه جنگ را از سرخود برداریم ومتاسفانه امروز دولت مردان ما این راهبرد را که یکی از نتنایج ان نفوذ در کشور است را دنبال می کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمن با گسترش وسایل و راه های ارتباطی در جهان درفکر نفوذ اطلاعاتی است اظهارداشت: امروز دشمنان ما برای براندازی خاموش نظام جمهوری اسلامی ایران گسترش پهنای باند اینترنت در کشور را در ذهن خود می پرورانندچراکه وزیردفاع امریکا گفته است ما در سال 2018 تا 2019 بیشترین اطلاعات را از گوش های هوشمند ایرانی ها دریافت کردیم و تنها از بیت رهبری و سپاه نتوانستیم اطلاعاتی کسب کنیم.لذا دشمن در فکر تغییر ماهیت اسلام ناب محمدی است وبا جریان نفوذ اطلاعاتی این راهبرد خود را به پیش می برد.
عربپور درپایان خاطرنشان کرد:ان شاالله با تقویت بنیه ایستادگی و بصیرتی خود و تا مادامی که ولی فقیه در کشور است دشمن شکست خواهد خورد چرا که خون های زیادی پای این انقلاب ریخته شده است .



ارسال نظرات
آخرین اخبار