خبرهای داغ:
معاون فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به حادثه کودک‌آزاری در یکی از بیمارستان‌های شیراز گفت: اخیرا در فضای مجازی فایل صوتی منتشر شده که کودک جان خود را از دست داده در صورتی که چنین نیست.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۴۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

به گزارش سرویس بسیج جامعه  زنان کشور خبرگزاری بسیج، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: براساس اظهارات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز این کودک پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

وی با بیان اینکه تلاش برای بهبودی وضعیت جسمی کودک در همان ساعت اولیه از سوی پزشکان حاذق این دانشگاه انجام شد گفت: این کودک در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و متهم با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات  به  دادسرا معرفی خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: همه آسیب‌های اجتماعی به دو علت فقر فرهنگی و اقتصادی است و اگر سطح آگاهی خانواده و جامعه افزایش یابد مشکلات نیز کمتر می‌شود.

سرهنگ محمدی بیان کرد: نیاز است تعاریف کودک‌آزاری در جامعه تبیین شود زیرا هرگونه کوتاهی از سوی والدین و مراقبان کودک که منجر به آسیب فیزیکی، جسمی و روحی به کودک شود کودک‌آزاری محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی ضمن توصیه به والدین برای مراقبت از فرزندان خردسال خود، گفت: پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان را دارند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/  ز

ارسال نظرات