فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)در پیامی از حضور حماسی مردم ومسئولین استان زنجان در مراسم تشییع پیکر شهیدپاسدار محسن محمدی قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۱۶۴۱۷۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛در پی برگزاری مراسم باشکوه وداع ،تشییع ویادبود پیکر پاسدار شهیدمحسن محمدی با حضور خیل عظیم مردم ولایت مدار وشهیدپرور استان زنجان،سردار جهانبخش کرمی با صدور پیامی از خانواده های معظم شهدا،رزمندگان دفاع مقدس،مسئولین و اقشار مختلف مردم به دنبال این حضور عاشورایی و عاشورایی وعاشقانه تقدیر وتشکر نمود.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران آیه ۱۶۹)

 

 تشییع شکوهمند پیکر پاک و مطهر شهیدمحسن محمدی برگ زرین دیگری بر افتخارات استان زنجان افزود.

 

حضور گسترده و شکوهمند مردم استان در مراسم وداع،تشییع و تدفین پیکراین شهید بزرگوار نشان از قلب پاک، بیدارو با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

 

بدینوسیله از حضور حماسی تمام اقشار خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت ، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران استان، اصحاب رسانه و دیگر آحاد مردم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب شدند، تقدیر و تشکر نموده و از تمام دست‌اندرکاران برپایی این مراسم باشکوه نیز کمال قدردانی و سپاس را دارم.

 

ان شالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پرفروغ شهدای گرانقدر و عزیزمان باشیم.

 

جهانبخش کرمی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)

 

لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت شب هفت شهید محسن محمدی صبح روز دوشنبه۲۱مردادماه سالجاری ازساعت۱۰:۳۰الی۱۲ در حسینیه عاشقان ثارالله استان زنجان برگزار خواهدشد.

ارسال نظرات