مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: ۷۰پایگاه ثابت و سیار این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان است.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۰۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی، امروز  در جمع خبرنگاران باب بیان اینکه  کمک‌های مردمی عید قربان سال۹۷ بالغ‌ بر ۲ میلیارد تومان بود. گفت: ۷۰پایگاه ثابت و سیار این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع بین نیازمندان است.

وی با تاکید بر لزوم جهت‌دهی نذورات عید قربان به خانوارهای بی‌بضاعت گفت: مراکز نیکوکاری، ادارات و پایگاه‌های جمع‌آوری این نهاد در روز عید قربان آماده دریافت هدایای مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به نحوه مشارکت مردم در اهداء نذورات عید قربان اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد آمادگی دریافت هزینه نقدی از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷*پویش قربانی را نیز دارد.

محمدی فارسانی با بیان اینکه کمک های مردمی و نذورات در روز عید قربان براساس شناسایی قبلی بین نیازمندان توزیع می‌شود، ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه مشارکت نمایند.

 

ارسال نظرات