خبرهای داغ:

جشنواره دانشجویی «آب و رسانه» در تبریز برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران گفت: جشنواره دانشجویی «آب و رسانه» در قالب برنامه جانبی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۶۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل اسدی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این جشنواره با رویکرد زمینه سازی برای تولید محتوای متناسب با محورهای سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه‌ها و ارتقای آگاهی عمومی در خصوص آب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محورهای اصلی این کنفرانس شامل تغییر اقلیم، سیلاب‌ها و خشکسالی‌ها، هیدرولوژی و مدیریت منابع آب، هیدرولوژی و مدیریت ریسک، داده کاوی و سنجش از دور در هیدرولوژی، هیدرولوژی و مدیریت حوزه‌های شهری، هیدرولوژی، محیط زیست و آب‌های غیر متعارف و هیدرولوژی، اقتصاد و حکمرانی آب است.

اسدی گفت: هیدرولوژی، آبخیزداری و حفاظت از منابع آب، شبیه سازی و مدل سازی در هیدرولوژی، هیدرولوژی و آب‌های ژرف، هیدرولوژی و سازه‌های آبی در کشاورزی و فرهنگ‌سازی و اخلاق آب از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی، با تاکید بر اینکه شرط شرکت در این جشنواره دانشجو بودن است، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش های خبر شامل گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله تا دهم شهریور سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

استاد گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز یادآوری کرد: بازه زمانی تولید آثار و انتشار آن در رسانه های مکتوب و آنلاین در سراسر کشور باید از اول فروردین تا دهم شهریور سال جاری باشد و هر فرد حداکثر می‌تواند سه اثر به جشنواره ارسال کند.

اسدی افزود: علاقه مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی آثار خود را به آدرس ایمیل info@۳irhydrotabrizu.ir ارسال کرده و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه تبریز، دانشکده کشاورزی، گروه علوم مهندسی آب تحویل دهند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۴۱۳۳۳۵۶۰۰۷ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها