بسیجی نخبه استان مرکزی تأکید کرد:

کنگره ملی شهدای استان مرکزی نسل حججی ها را تربیت می کند

یک پژوهشگر برتر بسیجی گفت: نسل امروز و به خصوص دانشگاهیان و دانش آموزان باید بدانند می توانند همانند شهید حججی ها بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام و ملت های اسلامی ندهند.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۷۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

زهرارجبی کرهرودی  بسیجی نخبه استان مرکزی و پژوهشگر برتر فرهنگی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به ضرورت برگزاری یادواره ها و اجلاسیه های شهدا گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

وی با بیان اینکه یادواره شهدا نبایستی موضعی و سطحی و یا براساس مناسبت باشدافزود:در واقع  در هر زمان بایستی از طریق برگزاری اجلاسیه ها و یادواره های شهدا یادو خاطر دلاورمردان و رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از این مرزوبوم از جان و مال خود گذشتند تلاش کرد.

این پژوهشگر برتر بسیجی با تأکید بر اینکه امروز نسل جوان باید الگوی شهدا را سرمشق خود قرار دهد بیان داشت: تاثیرگذاری اجلاسیه های شهدا افزایش یابد به نحوی که افراد پس از ترک مجلس شهدا تغییری بزرگ را در خود احساس کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را یک ضرورتی مهم عنوان می کنند گفت: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی که در ذیل آن 700 برنامه فرهنگی با محتوای شهدای استان و نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس با اثرگذاری بالا از مهم ترین رهنمودها و تأکیدات ولایت است که به آن تاکید بسیار شده است.

بسیجی نخبه استان مرکزی با تأکید بر اینکه شهدا مظهر راه حق و صحیح هستند عنوان کرد: با اجلاسیه های شهدا و کنگره شهدا به وسیله توسل به آنها می توانیم به اوج رسیده و باید بدانیم که گرامیداشت یادوخاطر آنان کمتر از شهادت نیست.

رجبی کرهرودی در پایان خاطر نشان کرد: نسل امروز و به خصوص دانشگاهیان و دانش آموزان باید بدانند می توانند همانند شهید حججی ها بوده و اجازه نگاه چپ دشمن به اسلام و ملت های اسلامی ندهند و امروز تربیت حججی ها در کشور یک ضروروت است و اجلاسیه های شهدا همین انسان های ماندگار را می سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار