مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

آزادگان اسناد حقانیت نظام و الگوی پایداری هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی آزادگان را اسناد حقانیت نظام و الگوی مقاومت و پایداری در جامعه خواند و اظهار داشت: این سرافرازان با توسل به خدا و ائمه معصومین (ع) و تحمل دوران اسارت، برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۱۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، عباس پورحسن آزادگان را اسناد حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: این عزیزان مایه افتخار و سرافرازی کشور هستند.
وی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ مقاومت و پایداری در کشور نهادینه شود افزود: آزادگان با توسل به خدا و ائمه معصومین (ع) و با صبر و شکیبایی سختی های دوران اسارت را تحمل کردند و برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آوردند.
پورحسن در ادامه به تشریح برنامه‌های سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پرداخت و گفت: دیدار جمعی از آزادگان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، برگزاری همایش تجلیل از آزادگان، غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهدای آزاده از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده جهت گرامیداشت این روز پرافتخار و خجسته است.
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی افزود: دیدار تعداد دیگری از آزادگان با استاندار آذربایجان شرقی، تبلیغات محیطی و برپایی نمایشگاه عکس و آثار آزادگان سرافراز، گردهمائی خانوادگی آزادگان شهرستان تبریز و اعزام آزادگان به محافل و مجالس جهت روایتگری و خاطره‌گویی از سایر برنامه‌های مدنظر جهت گرامیداشت سالروز بازگشت این سرافرازان به میهن است.
 پورحسن از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در بین آزادگان استان‌های شمال غرب کشور به میزبانی شهرستان تبریز در رشته‌های تیراندازی، شنا، تنیس روی میز و دارت خبر داد و گفت: همایش کوه‌پیمائی در کوه عون‌بن‌علی و صعود آزادگان به کوه سهند، از دیگر برنامه‌های قابل ذکر بنیاد آذربایجان شرقی جهت پاسداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور است.
وی در پایان افزود: 26 مرداد سال 1369 از روزهای فراموش‌نشدنی تاریخ کهن انقلاب اسلامی ایران بوده و فرصت مغتنمی جهت تجلیل از مقام و منزلت آزادگان و خانواده‌های مکرمشان است که با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، این روز به بهترین شکل ممکن گرامی داشته خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار