معاون امور اقتصادی استانداری زنجان بر ضرورت هم افزایی دستگاه های استان در اجرای باشکوه برنامه های دفاع مقدس در زنجان تاکید کرد و گفت: در این هفته عملیات کربلای ۵ بازنمایی می شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۴۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛فرامرز نیک سرشت صبح امروز در جلسه گرامیداشت برنامه های هفته دفاع مقدس استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: نماد یکی از مولفه های مهم برای هر کشوری است از اینرو تلاش می کنند نمادهای بسیاری رااز خود ارائه دهند.

 

 معاون امور اقتصادی استانداری زنجان با اشاره به اینکه کشورهایی که نماد ندارند در قالب افسانه برای خود نمادسازی می کنند، تصریح کرد: می توان از نمادها برای انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر به این نمادها توجه نکرده و یا آنها را در حاشیه قرار دهیم، متضرر می شویم، اظهار کرد: نمادها نشانه و راهنمایی برای حرکت های اصیل است که انسان بدون نماد سردرگم می ماند.

 

 نیک سرشت بر ضرورت توجه دستگاه ها به برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: لازم است تا تمام دستگاه های فرهنگی، اقتصادی و آموزشی به عنوان تکلیف فراسازمانی و ملی حمایت از برنامه های این هفته را سرلوحه قرار دهند.

 

 وی با اشاره به اینکه کنگره سه هزار شهید استان زنجان در استان اجرا می شود، گفت: تلاش می کنیم تا از بودجه اجتماعی و ملی برنامه های دفاع مقدس را در استان پیگیری کنیم و حمایت های لازم برای بازسازی عملیات کربلای پنج انجام می شود.

ارسال نظرات