کارگاه آموزشی توجیهی طرح ناظر 1 قرارگاه مشترک رمضان با حضور جمعی از بسیجیان حوزه های محلات برادر سپاه ناحیه ویژه زاهدان در حسینیه ثار الله این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۶۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، کارگاه آموزشی توجیهی طرح ناظر ۱ قرارگاه مشترک رمضان با حضور جمعی از بسیجیان حوزه‌های محلات برادر سپاه ناحیه ویژه زاهدان در حسینیه ثار الله این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ قاسمی، معاون پلیس امنیت اخلاقی انتظامی استان با اشاره به ترویج هنجار شکنی‌ها با هدف تخریب باور‌ها و اعتقادات ما توسط دشمنان گفت: دشمنان و استکبار جهانی برای اینکه سلطه خود را بر جوامع حفظ کنند سیاست برهنگی و سست کردن باور‌ها و ارزش‌ها را در دستور کار خود قرر داده و به شدت و قدرت آن را انجام داده و می‌دهند.

وی اعتقاد به خدا و صبر و تحمل در راه خدا را ویژگی بارز آمر به معروف و ناهی از منکر عنوان و تصریح کرد: دغدغه همه نیروی انقلابی و ارزشی امروز همین ناهنجاری‌ها و هنجار شکنی‌ها است برای همین منظور با مشارکت و همکاری نیرو‌های انقلابی و ارزشی با دغدغه فرهنگی و با هدف کاهش محسوس ناهنجاری‌ها در شهر طرح ناظر ۱ را در قرارگاه مشترک رمضان اجرا خواهیم کرد.

همچنین سرهنگ پاسدار حسن بدیع روشن، جانشین فرمانده ناحیه ویژه زاهدان نیز گفت: بسیجیان در این طرح که در واقع مبارزه با منکر و فساد‌های اجتماعی است مقابله می‌کنند.

وی افزود: برادران با شرکت در این طرح باید ناهنجاری‌های جامعه را به مخاطبان خود بشناسانند و با هنجار شکنان برخورد کنند.

گفتنی است: در این طرح بسیجان منتخب با مشاهده و شناسایی ناهنجاری‌های کشف حجاب (اولویت اول) با ارسال پیامک به پلیس امنیت انتظامی در برخورد قانونی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی همکاری می‌کنند.
ارسال نظرات