معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگار باید به صورت مطالبه گرانه حقوق عامه مردم را مطالبه گری کند و باید رابط بین مردم و مسئولین باشند.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۷۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

حجت الاسلام محسن اشرفیان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:  خداوند به قلم قسم یاد می‌کند از این رو اهمیت قلم و خبرنگاری برای همه روشن است، روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

وی افزود: در ایران اسلامی چه در دوره هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن به دفعات شاهد از جان گذشتگی خبرنگاران رشید میهن عزیزمان در امر تهیه واقعیات و دفاع از آزادگی و اسلام بودیم.
 
اشرفیان بیان کرد: دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تاثیر‌گذار در تاریخ این مرز و بوم است که بخشی از آن ماحصل تلاش خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگارانی بود که با هدف اطلاع‌رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی انقلابی جبهه، به این معرکه وارد شده بودند.
 
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خبرنگار باید به صورت مطالبه گرانه حقوق عامه مردم را مطالبه گری کند، این قشر باید رابط بین مردم و مسئولین باشند. 

این مسئول ادامه داد: از صدا و سیمای استان هم کمال تشکر را داریم که الحمدالله در طول این سال‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است و توانسته است در تمام مشکلات هم درد مردم و مورد اعتماد مردم باشد، از شبکه استانی همچنان انتظار داریم درد‌ها و مشکلات مردم را چه آن زمانی که زیر طوفان‌ها و ریزگرد‌های کشنده مردم صدای فریادهابه جایی نمی‌رسد و چه آن زمانی که گرمای بالای ۵۰ درجه توان فریاد کشیدن را از مردم می‌گیرد، همه مشکلات و بی مهری‌ها را به سمع و نظر مسئولین کشوری برساند و نماینده استانی باشد .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید در تحقق بیانه گام دوم انقلاب اسلامی همت کنند.
ارسال نظرات