خبرهای داغ:
به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار برگزار شد

تقدیر از خبرنگاران و مدیران پایگاه های خبری توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باغملک

به مناسبت ۱۷ مرداد و سالروز شهادت شهید محمود صارمی از خبرنگاران و مدیران پایگاه های خبری توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باغملک تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۸۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار افزود: خبرنگار باید با حقوق خود آشنا باشد تا بتواند در مقابل حقوق دانان قانون شکن از خود دفاع کند و با حضور خبرنگاران مطرح کشوری یک کلاس آموزشی برگزار خواهیم کرد تا خبرنگاران تجربیات بیشتری کسب کنند.

سرگرد سید اسلام موسوی ادامه داد: خبرنگاران اگر عضو بسیج هنرمندان شوند و به بیان حقیقت بپردازند ما از آنها دفاع میکنیم ، باغملک شهر شهدای مدافع حرم است و مسئول فاسد در آن جایی ندارد.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات بیان کرد: خبرنگاران باید در انتخابات از کسی حمایت نکنند و برای خود شاخص داشته باشند و مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهند و صدای مردم باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این نشست عنوان کرد: از نظر ما هر روزی که خبری کار میشود روز خبرنگار است و در این ایام با اطلاع رسانی یک جبهه ای تشکیل شده است که خبرنگاران با سلیقه های متفاوت مطالبه گری میکنند و زبان گویای مردم هستند که این باعث خرسندی است و ما اکنون به جایی رسیده ایم که یک خبرنگار در مقامی که قرار دارد میتواند با نقد خود باعث شود تا مسئولین عملکرد بهتری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بهادر پرچم یادآور شد: خبرنگاران میتوانند با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان باغملک و محرومیت های موجود مشکلات شهرستان را پیگیری کنند و با تشکیل یک اتاق فکر باعث پیشرفت شهرستان شوند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و روایات خاطر نشان کرد: با ثبت کردن لحظات نابود شدنی توسط خبرنگاران آن لحظه ماندگار میشود و در انتشار اخبار و دوری از شایعات باید دقت لازم صورت گیرد و گفتار و کردار یک خبرنگار باید متین ، نرم و کریمانه باشد و اخبار آن بدون تهمت و توهین باشد.

در ادامه سرگرد صادق راسته زاده جانشین فرماندهی ناحیه با اشاره به واقعه بزرگ روز غدیر گفت: از ۲۰ تا ۲۹ مرداد ماه به عنوان دهه ولایت و کرامت نامگذاری شده است که این روز را تبریک عرض میکنیم و امسال برنامه جدیدی در روز عید غدیر خواهیم داشت که بازسازی روز واقعه غدیر را در دستور کار خود قرار داده ایم و برای اولین بار در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه برنامه بزرگ عید غدیر برگزار خواهد شد که با حضور بازیگران با تجربه استانی خواهد بود و پس از ۱۰ بازیگر اصلی بیش از ۳۰۰ نفر از شهرستان باغملک در آن به نقش پردازی خواهند پرداخت.

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند که عدم حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مهمترین نکات آن بود.

در پایان از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و تندیس ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار