خبرهای داغ:
آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده خوزستانی شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون در کوت‌ عبدالله برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۳۹۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم آئین بزرگداشت رزمنده خوزستانی شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون در شهر کوت‌ عبدالله برگزار می‌شود.

این برنامه معنوی با حضور پرشور جوانان و نوجوانان خوزستانی در فرهنگسرای مهدیه شهر کوت‌ عبدالله برگزار می‌شود که جمعی از رزمندگان اسلام، مدافعان حرم و ایثارگران در آن حضور می‌یابند.

آئین بزرگداشت شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون به مناسبت دومین سالگرد شهادت این رزمنده خوزستانی جبهه مقاومت برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محمدامین میرعلایی یکی از خطبا و روحانیون استان خوزستان در آن سخنرانی می‌کند.

همچنین در آئین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت رزمنده خوزستانی شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون مصطفی مروانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کشور و استان خوزستان به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

جمعی از خانواده معظم شهدا به‌ویژه خانواده شهدای مدافع حرم استان خوزستان نیز در آئین بزرگداشت شهید سجاد باوی از شهدای مدافع حرم شهرستان کارون شرکت می‌کنند.

شهید سجاد باوی فرزند رستم از دلیرمردان شهر کوت‌عبدالله شهرستان کارون است که در تاریخ دوم خردادماه سال 1359 دیده به جهان گشود.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران جوانی برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه اعزام شد و به نبرد با تکفیری‌های آمریکایی پرداخت.

وی پس از حضور در جبهه مقاومت توسط نیروهای تکفیری در روز پنج‌شنبه 19 مردادماه سال 1396 به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام به ثبت رساند.

شهید سجاد باوی در سن 37 سالگی به شهادت رسید و تربت پاکش در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

از شهید سجاد باوی یک پسر 10 ساله به‌نام محمدعلی و یک دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها