مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

از آرایش های دو قطبی و سیاسی باید عبور کرد

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: استان ما از این دو قطبی ها زربه سنگینی خورده است، و عده ایی از این دو قطبی های قومی و مذهبی کاسبی کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۰۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج با تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و نام شهدای عرصه خبر گفت: جناح بندی‌ها در طول این سال‌ها که از انقلاب گذشته است؛ یک بازی سیاسی بوده است.

وی ادامه داد: ما یک جناح بیشتر نداریم آن هم جناح انقلاب و افراد انقلابی است، از این آرایش‌های دو قطبی و سیاسی باید عبور کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: استان ما از این دو قطبی‌ها ضربه سنگینی خورده است، و عده ایی از این دو قطبی‌های قومی و مذهبی کاسبی کنند.

کیخا ادامه داد: ما یک قطب جوان انقلابی و پای کار داریم و یک قطب دیگر کسانی هستند که برای انقلاب هیچ کاری و عملی انجام نمی‌دهند.


این مسئول در پایان اظهار داشت: امروز کشور به خبرنگار جهادی نیاز دارد که کار‌های خوب و نقاط ضعف و قوت با به خوبی نشان بدهد، خبرنگاران باید سختی‌ها را با جان خود بخرند، و باعث بشوند و امید را در دل مردم پر رنگتر کنند.
ارسال نظرات