فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار از اعزام بیش از ۲۵ جهادگر بسیجی در قالب طرح ملی جهاد همبستگی جهت خدمت رسانی به محرومین با ساخت و مرمت ۸ منزل مسکونی در روستای محروم سنجدک در شهرستان کاشمر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۲۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان  عصر امروز در حاشیه اعزام بسیجیان جهادگر این شهرستان به مناطق محروم شهرستان کاشمر، از اعزام بیش از ۲۵ جهادگر بسیجی در قالب طرح ملی جهاد همبستگی به روستای محروم سنجدک در شهرستان کاشمر خبر داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور در اردو‌های جهادی و خدمت رسانی به محرومین سعادتی است، که نصیب هر شخصی نمی‌شود، افزود: در این طرح بسیجیان کار ساخت ۸ منزل مسکونی برای محرومین که از این تعداد ۵ منزل به طور کامل و ۳ منزل بحث مرمت و بازسازی آن خواهد بود را دنبال خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در ادامه در رابطه با نحوه حضور جهادگران بسیج سازندگی این شهرستان در قالب طرح ملی جهاد همبستگی گفت: جهادگران بسیجی شهرستان رشتخوار در قالب گروه‌های ۲۰ تا ۲۵ نفره به مدت ۴ روز در این مناطق حضور خواهند داشت که تا پایان و اتمام کار تمامی این منازل برای محرومین، گروه‌های جهادی از سطح این شهرستان به صورت مرحله به مرحله تغییر خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها