فرماندار بردسکن بیان داشت: خبرنگاران حافظان ارزش‌های انقلاب در برابر هجمه دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۲۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار از تلاش‌های خبرنگاران بردسکن و همچنین خبرنگاران بسیج تجلیل شد.
 
در این مراسم فرماندار بردسکن در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: در شرایط هجمه همه جانبه دشمنان به ملت ایران، خبرنگاران می‌توانند حافظان اصلی ارزش‌های نظام در این جنگ نابرابر باشند.
 
مجتبی شاکری با تاکید بر اینکه باید قدر قلم و قدر اعتماد عامه مردم را به خبرنگاران دانست، افزود: دقت در بیان وقایع و تزریق روحیه امید به مردم می‌تواند به برو ن. رفت نظام از این جنگ اقتصادی کمک کند.
 
فرماندار بردسکن با بیان این مهم که دولتمردان هیچ شانی بالاتر از خدمت به مردم را برای خود قائل نیستند، اظهارداشت: شهرستان بردسکن دیار فرصت ها‌ی بی بدیل سرمایه گذاری در زمینه‌های معدنی، کشاورزی و گردشگری است و خبرنگاران می‌توانند در معرفی این فرصت‌ها به زبان هنر همت کنند.
 
شاکری انتشار خبر‌های امید بخش را موجب یاس و ناامیدی دشمنان دانست وگفت: مطالعه و بالابردن دانش روز خبری یک تکلیف و یک ضرورت برای فعالان رسانه‌ای است فرماندار بردسکن نقد منصفانه همراه با ارائه راهکار را یک هدیه برای مدیران شهرستان خواند و گفت:همراهی مجموعه دستگاه‌های دولتی در قالب روابط عمومی‌های فعال و پرتلاش می‌تواند خدمات نظام را به مردم تبلور بخشد.
 
وی خلاقیت و رعایت بی طرفی را از مهم‌ترین خواسته‌های خود از خبرنگاران شهرستان بردسکن بیان کرد و خاطرنشان ساخت: مدیران ادارات می‌بایست از ظرفیت نشریات و رسانه‌ها برای بیان عملکرد خود بیشترین بهره را ببرند.
 
گفتنی است در این مراسم از تلاش‌های آقایان حسین، رضا، علی و سعید نوری، مهدی اکبری، اسفندیار سلیمانی، عماد طاهری و جواد قنبری تجلیل و هر کدام از خبرنگاران شهرستان به بیان مشکلات و مسائل متعدد کار خبری پرداختند
ارسال نظرات
پر بیننده ها