خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه فارغ التحصیلی در حوزه های علمیه معنا ندارد، گفت: طلاب خواهر جامعه را در مسیر صحیح هدایت کنند.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۲۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه دوره آموزشی توانمندسازی «نقش مبلغین در گام دوم انقلاب»۹۸ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حوزه های علمیه خواهران باید به دنبال بیوتات صالحه و مریم ها باشند و این نیروها را می توانند از مساجد، پایگاه های بسیج، میعادگاه های نماز جمعه و اتحادیه های انجمن های اسلامی جذب کنند.

وی مهمترین هدف حوزه های علمیه خواهران را کیفی سازی دانست نه کمی سازی و بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران باید به یک جریان قدرتمند تحول در اجتماع تبدیل شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسملین داراب کلاهی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حوزه های علمیه پاسخگوی سوالات شرعی و شبهات موجود در جامعه باشند.

وی در ادامه بیان داشت: تحصیل در حوزه های علمیه فارغ التحصیل شدن ندارد چرا که هر چه طلبه در کسب علوم حوزوی پیش می رود به یادگیری علوم بیشتر نیازمندتر می شود.

یادآور می شود این دوره توسط سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان و با حضور ۲۰۰ طلبه بسیجی از حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور به مدت سه روز در دانشکده حضرت زینب(س) برگزار شد.

ارسال نظرات