هجرت، طلبه، محرومین... واژه هایی که در سال های اخیر، اردوهای جهادی طلاب را تداعی می کند؛ طلبه، نمادی از آمیختگی علم و تقوا است و اگر این دو با عمل صالح عجین شود، جدای از برکات فردی، جامعه نیز از آن سود می برد.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۵۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

روحانیت شیعه همواره نشان داده که از مردم و در خدمت مردم است؛ بسیار دیده شده که این قشر،مأمن و مأوای افراد زیادی از جمله جوانان و نوجوانان شده و حتی در زندگی افراد اثرگذار بوده اند؛ آنچه بهانه ای برای نگارش این سطور شده، حضور طلاب حوزه های علمیه قم وزنجان ،در مناطق محروم استان زنجان است.

بهزاد طارمی؛مسئول گروه تبلیغی جهادی منادیان فتح در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج،به شکل گیری این گروه از سال 92 اشاره و تصریح کرد:گروه جهادی منادیان فتح به طور میانگین دوبار در سال در روستاهای محروم استان زنجان خدمت رسانی می کنند.

وی بااشاره به اینکه تعداد طلبه های جهادی فعال هر دوره 45 نفر است،افزود:طول مدت این دوره به طور میانگین 10 الی 14 روز می باشد.

وی با بیان اینکه کار ما صرفاً تبلیغ نیست و در فعالیت های پزشکی،عمرانی و جهادی نیز شرکت می کنیم،گفت:فعالیت های پزشکی نظیر ویزیت رایگان،ارائه رایگان دارو وخدمات دندانپزشکی و احداث ومرمت واحدهای مسکونی آسیب دیده از جمله این فعالیت هاست.

طارمی از اعزام گروه جهادی منادیان فتح از31 مرداد تا نهم شهریور در روستاهای داش تپه و رجعین خبر داد وتصریح کرد:این اردو ده روزه بوده واحداث ومرمت چندین باب خانه  از جمله برنامه های پیش بینی شده  در این دوره می باشد.

مسئول گروه تبلیغی جهادی منادیان فتح در پایان از کمک خیرین در راستای انجام فعالیت های جهادی خبر داد .

ارسال نظرات