فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن قدردانی از زحمات و تلاس اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت:صداوسیمای مرکز مازندران در انعکاس عملکرد سپاه و بسیج در سیل خوش درخشید.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۶۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در همایش تجلیل از اصحاب رسانه مازندران که باحضور سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه صبح امروز یکشنبه در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران و تلاش اصحاب رسانه مازندران در انعکاس عملکرد سپاه و بسیج ، گفت: الحمدالله استان مازندران نیروهای انفلابی  و پرتلاش زیادی دارد که در خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

سردار بابایی با بیان اینکه خدمات رسانی نیروهای انقلابی فقط در بخش محرومیت زدایی نیست ، افزود: در عرصه جهاد علمی و  خدمات دهی به مبتکرین و مخترین برای به ثمررساندن دستاوردهای آنها اقدامات خوبی در استان صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران ضمن برشمردن خدمات فرهنگی به سیل زدگان  استان و همچنین زلزله زدگان سر پل ذهاب، خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در ترویج اقتصاد مقاومتی و  اشتغالزایی که بخش های قالب و عمده فعالیت های سپاه است، موفق عمل کردند.

سردار بابایی در ادامه همچنین با قدردانی از عملکرد صداو سیمای مازندران، اظهار کرد:صداوسیمای مازندران در انعکاس عملکرد اقدامات سپاه و بسیج در سیل خوش درخشید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع کثیر اصحاب رسانه و خبرنگاران استان مازندران با یادآوری این مطلب که روز شهادت یک خبرنگار انقلابی و حزب اللهی به نام شهید صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده که بدست طالبان عمال دست آل سعود منحوس به شهادت رسیده است  تصریح کرد: خبرنگاران باید بدانند که احترام به جایگاه خبرنگار، بیانگر یک تفکر بوده، تفکری که برگرفته از خط شهادت است.

سردار بابایی  با اشاره به شهید خبرنگار شهید خزائی که در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: خبرنگار انقلابی و با هدف در صحنه های ایثار و شهادت حضور پیدا می کند ،تنها  به خدا و  خط حزب الله  وابستگی دارد  و تلاش می کند رسالت خود را به خوبی به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران همزمانی روزخبرنگار با سالروز شهادت  جمع کثیری از زوار خانه خدا ،شهدای منا که توسط عمال آل یهودبه شهادت رسیدند، ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله  امت اسلامی با تصمیم درست،  آل سعود جرثومه فاسد جریان شیطانی و عمال دست آمریکا را که در بحرین، یمن ،قطیف عربستان  و ...مشغول جنایت هستند ،را از صحنه روزگار پاک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها