مدیر نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان هشت نقطه از سطح شهر سنندج برای عرضه دام در راستای دسترسی به دام بهداشتی و رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۷۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و به مثابه سال‌های گذشته چندین نقطه برای عرضه دام زنده در نظر گرفته شده است.

شکور صلواتی از تعیین هشت نقطه از سطح شهر سنندج برای عرضه دام زنده خبر داد و بیان کرد: دسترسی به دام بهداشتی، ارتقاء بهداشت عمومی و رفاه حال شهروندان از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: نقاط تعیین شده شامل شهرک بهاران ابتدای ۱/۱۷ (سه راه تانکر سازی)، میدان ۱۲ فروردین (پارک لاله)، کمربندی آبیدر (انتهای تکیه چمن)، بلوار دکتر حسینی (محله چوب فروشان) شهرک مولوی روبروی جایگاه سی ان جی، گشتارگاه صنعتی دام و میدان عرضه دام زنده در ۵ کیلومتری جاده سنندج کامیاران است.

صلواتی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های خدمات شهری نیز در محله عرضه و فروش دام زنده مستقر هستند ونسبت به تنظیف و شستشوی محل‌های در نظر گرفته شده اقدام خواهند نمود.

وی تاکید کرد: به جزء مکان‌های تعیین شده اجازه فروش دام زنده در سطح شهر داده نخواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات