استاندار لرستان گفت: خبرنگاران برای پیشرفت و توسعه استان باید با هم متحد باشند.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۸۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سالن شهید آوینی اداره ارشاد اسلامی  اظهار داشت: روزی که به نام خبرنگار نامگذاری شده جنبه نمادین مهمی دارد و به رسالت خبرنگاران نزدیک است.

 

وی با بیان اینکه این روز با شهادت شهید صارمی شهید خبرنگار بروجردی مزین شده است، افزود: شهید صارمی با طالبانی جنگید که مظهر جهل، استبداد، بی‌منطقی و درک ناصحیح از اسلام و دین بود و در مقابل خبرنگاری قرار داشت که مظهر روشنگری، آزادی‌خواهی، آگاهی بخشی و کرامت انسانی بود.

 

استاندار لرستان با مثبت خواندن عملکرد جامعه رسانه‌ای استان اظهار کرد:خبرنگاران فعالی در استان وجود دارد، برخی جوان‌ هستند اما از پختگی کامل برخورد دار می باشند.

 

وی بیان کرد: از ظرفیت خبرنگاران لرستان به خوبی استفاده نشده چراکه این قشر از خوبان کشور هستند، البته ایراداتی وجود دارد که باید محورهای مشترکی تعریف کنید و پیشنهاد می‌شود در شورای معاونان مجموعه همکاری‌ها تعریف شود.

 

خادمی از ایجاد بسته همکاری با رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: جامعه خبر منفی را بیشتر می‌پسندد و برخی خبرنگاران نیز گاها ابعاد منفی و مشکلات را خیلی برجسته می‌کنند.

 

استاندار لرستان همچنین به عملکرد مثبت خبرنگاران در سیل اخیر اشاره کرد و ادامه داد: باید بتوانیم به این قشر کمک کرده و تسهیل گری کنیم.

 

وی گفت: رقابت نادرستی بین برخی خبرنگاران استان وجود دارد و گاها یکدیگر را تخریب می‌کنند که این قابل‌قبول نیست چراکه خبرنگاران باید توسعه استان را محور قرار دهند.

 

خادمی با اشاره به اینکه خبرنگاران به رشد و توسعه استان کمک کنند گفت: باید مدیران را مجاب به انجام فعالیت در راستای توسعه استان کنند.

 

وی تصریح کرد: در خصوص پرداخت مطالبات نشریات مکتوب پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در این راستا تشکیل و آن کمیته متولی توزیع و نظارت شود.

 

خادمی به ایجاد تعاونی مسکن خبرنگاران اشاره کرد و گفت هرآنچه در این راستا مجوز نیاز باشد موافقت می کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات