نماینده‌ی ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز روز جهاد و خدمت مجاهدانه است

حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه امروز روز جهاد است، اقتضای حرکت جهادی را خدمت مجاهدانه دانست.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۹۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست و كاركنانِ  شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری  در آستانه‌ی 21 مرداد، "روز حمایت از صنایع كوچك" با نماینده‌ی ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهركرد دیدار و گفت و گو كردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نكونام طی سخنانی گفت: با توجه به شرایط دشوار اقتصادی، امروز روز جهاد است و اقتضای حركت جهادی، آن است كه مجاهدوار خدمت كرده و مسایل را تا كسب نتیجه‌ی مطلوب پیگیری كنید.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزایای سرمایه‌گذاری در شهرك‌های صنعتی، افزود: باید سرمایه‌گذاران و همچنین دستگاه‌های دولتی را از این مزایا آگاه كرد تا از عدم نیاز به دریافت برخی مجوزات مطّلع باشند.

وی اظهار کرد: روابط درون‌دستگاهی را تقویت و همگام با طرح مشكلات، توجیهات لازم را ارایه كنید. در همین راستا می‌توان - به شرط آن‌كه راهكارهای عملی نیز در آن پیش‌بینی شود -  تفاهم‌نامه‌های همكاری با دیگر دستگاه‌های دولتی منعقد كرد. در چنین صورتی می‌توان در ارایه‌ی خدمت به مردم موفق بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نكونام خاطرنشان كرد: امروز علیرغمِ فقر فرهنگی، كارشكنی‌ و تنگ‌نظری‌ها ،  فضای كشور برای كمك به سرمایه‌گذاری، فضای خوبی است. برای تثبیت و ارتقای كیفیت این فضا، باید از پشتوانه‌های لازم بهره‌گرفت .

وی ادامه داد: مهمّ‌ترین پشتوانه برای این فضا، رهبری معظّم انقلاب است، چرا كه معظم‌له با تمام وجود ، به طور مرتّب مسایل را دنبال می‌كنند و تذكر می‌دهند. این تذكّرات همواره موضوعات را متحرّك نگه می‌دارد و راه را برای مطالبه‌گری باز می‌كند؛ بنابراین می‌توانید با تمسّك به اوامر مقام معظّم رهبری، مطالبات مؤثّر را پیگیری كنید.

امام جمعه‌ی شهركرد با اشاره به پتانسیل موجود در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: این استان به نوبه‌ی خود، دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه های منابع انسانی و خدادادی است. لیكن باید با دلسوزی و جدّیت پیگیر رفع موانع تولید با استفاده از این ظرفیت‌ها بود.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: تعاریف را همگان می‌دانند. همواره واقعیات را منعكس كنید و در مكاتبات ، مشكلات را نیز منتقل كنید، البته بیان فعالیت‌ها در كنار نارسایی‌ها ضروری است؛ اما سعی كنید بر بایدها و ناشده‌ها تمركز شود تا بلكه با پیگیری و جدیت از طریق مسؤولین ملّی و استانی به نتایج مطلوب برسید.

وی تصریح كرد: متأسفانه به علّت پیچیدگی‌هایی كه در مسیر رونق تولید قرار دارد، رغبت به سرمایه‌گذاری در استان پایین است. آن‌چه به عنوان مشكلات فراروی صنعت مطرح شد ، تحلیل و دغدغه ی بنده هم بود. نباید در برابر این مسایل بی‌تفاوت بود، بلكه می‌بایست به طور خستگی‌ناپذیر تلاش خود را برای رفع موانع تولید مضاعف كنید.

در آغاز این دیدار حمیدرضا فلاح، سرپرست شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری طی سخنانی گزارشی از وضعیت موجود در صنایع كوچك، شهرك‌ها و نواحی صنعتی و همچنین مشكلات و موانع فراروی سرمایه‌گذاری در این استان ارایه كرد.

ارسال نظرات