مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بشاگرد روزیکشنبه با حضور احمد محمودی فرماندار شهرستان و خلیل نوری پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۶۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،خلیل نوری پور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ ضمن تبریک روز خبرنگار و خیر مقدم به حاضرین، گفت: خبرنگار از خیلی مظلومیت‌ها می‌توانند دفاع کند، قدرت شما حوزه نفوذ شماست، خبرنگاری شغل مهم و حساس است و هم بی‌نهایت می‌تواند به جامعه خدمت کند و هم شغلی است که فرد می‌تواند دنیای خوبی را درست کند و آخرت خوبی برای خود بخرد.

نوری پور اظهار کرد؛ انتظاراتی که مردم از خبرنگاران و اصحاب رسانه دارند این است که پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشند و این مهمترین انتظار مردم از خبرنگاران است.

وی در ادامه افزود ؛ امروزه شغل خبرنگاری جزو شغل‌های پر خطر در دنیا محسوب می شود، که خبرنگاران جزء اولین نفرات در تمامی میادین همانند ( جنگ ،سیل ، زلرله و ....) حاضر و برای انعکاس خبر آماده اند.

رئیس فرهنگ و ارشاد بشاگرد در ادامه با بیان اینکه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان باید توجه بیشتری به خبرنگاران داشته باشند، بیان کرد: کمترین امکانات در شهرستان برای خبرنگاران است و خبرنگاران در داشتن حداقل امکانات نیز با مشکل مواجه هستند و تمام امور مربوط به خبرنگاری را با هزینه شخصی انجام می دهند که امیدواریم توجه ویژه ای شود.

جلیل نوری‌پور در پایان افزود؛ بنا به درخواست اصحاب رسانه شهرستان راه اندازی دفتر خانه مطبوعات شهرستان پیگری می شود .

ارسال نظرات