وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با سابقه دیرینه و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی پذیرفته نیست که برای مباحث آموزشی و تربیتی متوسل به نسخه‌های غربی، چون سند ۲۰۳۰ شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۷۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ نشست گفتمان تبیین انقلاب اسلامی با حضور دکتر سیدمحمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسجد جامع و مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

دکتر محمد حسینی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه آینده کشور می‌باشد، تاکید کرد: باید بند بند این بیانیه مورد توجه نیرو‌های انقلابی و مسئولین کشور قرار گیرد.

وی با بیان اهمیت عدالت در اندیشه‌های دینی، این موضوع را از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: از همان ابتدا حضرت امام خمینی (ره) با تاسیس نهادهایی، چون جهاد سازندگی و کمیته امداد به دنبال رفع تبعیض‌هایی بودند که در دوران سفاک ستمشاهی بر این ملت وارد شده بود.

حسینی با اعلام اینکه متاسفانه عدالت در چهل سال گذشته آنگونه که باید در نظام اسلامی اجرا نشده است، افزود خوشبختانه حرکات خوبی طی چندماه اخیر در قوه قضائیه در مبارزه با بی عدالتی و رانت خواری برخی مسئولین شده است که موجبات رضایت مردم را فراهم آورده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تدبیر مقام معظم رهبری در ایجاد شورای هماهنگی اقتصادی و افزایش اختیارات رئیس جمهور را در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر دانست و گفت: امروزه برای رفع مشکلات دیگر از مسئولین پذیرفته نیست که مدعی شوند اختیارات لازم را ندارند.

وی در پایان با بیان اهمیت استقلال به ویژه درعرصه فرهنگی اظهار داشت: با سابقه دیرینه و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی پذیرفته نیست که برای مباحث آموزشی و تربیتی متوسل به نسخه‌های غربی، چون سند ۲۰۳۰ شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها