سطوح شهرک‌های صنعتی لرستان کم است/ ضرورت تخصیص اعتبارات خسارت سیل به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی لرستان

استاندار لرستان به خسارت سیل به برخی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی لرستان اشاره و تصریح کرد: شایسته است اعتباراتی برای بازگشت شهرک‌ها به حالت اولیه و جبران خسارت‌ها پیش‌بینی شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۷۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در همایش روز حمایت از صنایع کوچک لرستان با اشاره به اینکه توسعه صنایع کوچک و خوشه‌ها یکی از ضرورت‌های امروز لرستان است خاطرنشان کرد: عنصر اصلی صنعت و بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری بر مبنای رقابت بنا شده است.

استاندار لرستان استراژی مبتنی بر فعالیت خوشه‌ها را همکاری و نه رقابت عنوان و تصریح کرد: خوشه‌ها می‌توانند عنصر اصلی موتور محرک فعالیت‌های صنعتی که همان رقابت بوده را به همکاری تبدیل کنند.

خادمی، تهدید تازه واردها را یکی از چالش‌های صنایع کوچک خواند و افزود: از مزیت‌های خوشه‌ها این است که از طریق مدل همکاری تهدیدها را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به شناسایی چندین خوشه‌ در لرستان، سنگ را دارای قابلیت خوبی در استان عنوان کرد و احیای آن را نیازمند انجام مطالعات بیشتر دانست.

استاندار لرستان افزود: امروز حوزه فرش و گلیم استان به عنوان خوشه انتخاب شده که اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

خادمی، سطوح شهرک‌های صنعتی استان را کم خواند و افزود: اگرچه سال گذشته حدود 250 هکتار به سطح شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد اما نیازمند کمک بیشتری در این زمینه هستیم.

وی به خسارت سیل به برخی زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی لرستان اشاره و تصریح کرد: شایسته است اعتباراتی برای بازگشت شهرک‌ها به حالت اولیه و جبران خسارت‌ها پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات