مسئول کمیته علمی اجلاسیه جامعه پزشکی استان مرکزی از تقدیم 120 شهید از جامعه علوم پزشکی به انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۵۸۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  جباری مسئول کمیته علمی اجلاسیه جامعه پزشکی استان مرکزی امروز در صد و پنجاهمین جلسه کنگره ملی شهدای استان مرکزی گفت: آماری که در خصوص شهدای جامعه پزشکی استان توسط ستاد کل نیروهای مسلح ارائه شده ۱۲۰ شهید است ولی تنها آمار ۸۰ شهید را در اختیار داریم که نیاز است یک ساماندهی در این آمار انجام دهیم.

جباری با اشاره به اینکه یکم شهریور ماه روز پزشک فرصتی مناسب برای بهره وری در راستای اجلاسیه جامعه پزشکی است اظهار کرد: ۳۱ مرداد ماه تمام پزشکان استان مرکزی در یک نشست تخصصی جمع می شوند که باید از این فرصت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اکثر پزشکان استان در خصوص همکاری با اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی استقبال خوبی داشته اند ادامه داد: در دوران دفاع مقدس پزشکان استان عملکرد مناسبی برای خدمت به رزمندگان انجام دادند که باید به درستی تبیین شوند.

مسئول کمیته علمی اجلاسیه جامعه پزشکی استان مرکزی بیان کرد: همچنین در سیل اخیر پزشکان استان خدمات مناسبی به مناطق سیل زده انجام دادند که برای استمرار این خدمت رسانی یک بیمارستان صحرایی احداث کردیم.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی های خوبی برای تهیه تولیدات در فضای مجازی انجام شده است که دستاوردهای پزشکی استان در طول چهل سال انقلاب اسلامی را در این محتویات در نظر گرفته ایم که خدمات جامعه پزشکی باید به نسل جدید انتقال داده شود و این یک ضرورت مهم است که در دستور کارهای مان قرار گرفته است.

جباری افزود: اینکه در حوزه سلامت کجا بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم را در تولیدات به مرحله اجرائی در می آوریم.

مسئول کمیته علمی اجلاسیه جامعه پزشکی استان مرکزی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی شهدا به خصوص در قشر جامعه پزشکی بسیار دشوار است و نیاز به ظرافت های خاصی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات