خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان گفت: امر ورزش در کارکنان زندان‌ها باعث تقویت روح و جسم آنان می‌شود و این امر برای کارکنان سازمان که شغلی همراه با تنش و استرس‌زا دارند ارجحیت بیشتری دارد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۰۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷

ورزش در کارکنان زندان‌ها باعث تقویت روح و جسم آنان می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در آئین اختتامیه مسابقات ورزشی منطقه 4 کارکنان مرد زندان‌های کشور که با حضور مسئولان ستادی اداره کل و شرکت‌کنندگان در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه خدمتی کارکنان عنوان کرد و اظهار داشت: برای ارتقاء روحیه خدمتی کارکنان سازمان برگزاری جشنواره ورزشی یک ضرورت است.

وی افزود: ورزش در سلامت و آمادگی جسمانی، عزت نفس، روابط اجتماعی و در بالا بردن اعتماد به نفس تأثیر فراوانی دارد چراکه با انجام فعالیت‌های ورزشی در گروه، فرد می‌تواند به توانایی‌ها و قابلیت‌های خود پی ببرد و آنها را ارتقا دهد.

مدیرکل زندان‌های همدان با بیان اینکه ورزش خلق و خو را بهبود می‌بخشد، ادامه داد: ورزش باعث شادی و نشاط  در روح و جسم و خلق و خوی خوش می‌شود و ایجاد روحیه فتوت و مردانگی نیز از تأثیرات ورزش است.

وی به نقش ورزش در پیشگیری از فرسودگی شغلی اشاره کرد و گفت: ورزش می‌تواند بر كاهش فشارهای روانی مؤثر باشد و هزینه کردن برای ورزش نوعی سرمایه‌گذاری است و سلامت شما را تضمین می‌کند.

پروین با اشاره به شغل سخت زندانبانی ابراز داشت: امر ورزش در کارکنان زندان‌ها باعث تقویت روح و جسم آنان می‌شود و این امر برای کارکنان سازمان که شغلی همراه با تنش و استرس‌زا دارند ارجحیت بیشتری دارد.

وی  خطاب به شرکت کنندگان در مسابقات گفت: ورزش نقشی انکارناپذیر در تمامی مراحل زندگی دارد بنابراین باید  به آن اهمیت بیشتری داده شود.

مدیرکل زندان‌های همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این چهار روزی که در استان همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین حضور داشتید، میزبان خوبی برای شما عزیزان  بوده باشیم  و خاطرات این مسابقات جزء خاطرات به یاد ماندنی شما ورزشکاران باشد.

در پایان این مسابقات در رشته فوتسال تیم اداره کل زندان‌های همدان مقام اول، در رشته دارت ایوب میرقاضیانی از استان گیلان مقام اول و ایوب رجبی از استان البرز مقام دوم و در رشته تنیس روی میز سیداحمد جعفری از استان البرز مقام اول و عباس حیدری از همدان مقام دوم را از آن خود کردند.

گفتنی است؛ مسابقات  ورزشی منطقه 4کارکنان مرد زندان‌های سراسر کشور با حضور کارکنان مرد زندان‌های استان‌های قزوین، البرز، همدان و گیلان در مجموعه ورزشی امام علی(ع) سالن دانشگاه آزاد اسلامی همدان از 14 مرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در همدان برگزار و در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح ورزشی و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات