مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان خبر داد

اقامه نماز عید سعید قربان در بیش از ۸۰ مسجد استان گیلان

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نماز عید سعید قربان نیز در ۸۰ مسجد استان اقامه شده است، گفت: علاوه بر برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان، در بیش از ۵۰ مسجد استان گیلان نیز نذورات مردم به‌صورت قربانی بین فقرا و افراد نیازمند تقسیم شده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۵۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت با تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: عید سعید قربان یادآور تجلی اوج ایمان در پرتو انوار اندیشه‌های بلند انسان موحدی است که با تسلیم در برابر اراده الهی، حقیقت ایمان را درک کرده است.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید قربان در آداب اسلامی گفت: حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مستقر در مسجد و برگزاری دعای پرفیض عرفه نشان داد که مساجد همچنان بهترین سنگر مستحکم دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضور جوانان در مساجد نقشه‌های شوم دشمن را بر باد می‌دهد، افزود: ۲۰۰ پایگاه بسیج مستقر در مساجد استان گیلان میزبان حضور آحاد مردم و جوانان تشنه معرفتی بود که در روز عرفه در کنار سایر عاشقان عترت و طهارت دعای عرفه را زمزمه کردند.

نصیرنژاد با اشاره به نقش مؤثر ائمه جماعات و هیئت‌امنا در بقاع متبرکه و مساجد گفت: برگزاری دعای پرفیض عرفه در بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در مساجد و بقاع متبرکه، با مشارکت ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه حضور قابل‌توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه‌های مقاومت نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است، بیان کرد: حضور جوانان در مساجد با توجه به مناسبت‌های مختلف و بهره‌مندی آنان از برکات این مکان مقدس، اثرات قابل‌توجهی را پیش روی جوانان قرار می‌دهد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نماز عید سعید قربان نیز در ۸۰ مسجد استان اقامه شده است، افزود: علاوه بر برگزاری دعای عرفه و نماز عید قربان، در بیش از ۵۰ مسجد استان گیلان نیز نذورات مردم به‌صورت قربانی بین فقرا و افراد نیازمند تقسیم شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار