امام‌جمعه رشت با تأکید بر لزوم توجه بیشتر شرکت‌های بیمه‌گذار به کشاورزان گیلانی با توجه به بارش‌ها و آسیب دیدن شالیزارها گفت: کشاورزان گیلانی تک‌محصولی هستند و از دولت حقوقی دریافت نمی‌کنند و توجه بیشتر به آن‌ها لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۵۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای نماز جمعه رشت با تبریک عید بزرگ مسلمین اظهار کرد: عید قربان یکی از روز‌های بزرگ اسلام محسوب می‌شود دعای مسلمانان در این روز موردتوجه پروردگار قرارگرفته می‌گیرد.

وی عید قربان را عیدی پربرکت برای مسلمانان دانست و افزود: عید قربان ایام‌الله است و شایسته است مسلمانان پذیرش توبه خود را از درگاه باری‌تعالی مسئلت کنند تا مورد آمرزش الهی قرار بگیرند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به جایگاه عظیم عید قربان در پیشگاه خداوند گفت: مسلمانان در این روز به یاد خدا باشند و استغفار کنند تا موردتوجه درگاه حضرت حق قرار بگیرند.

فلاحتی با تأکید براثر دعا و نیایش در زندگی انسان تصریح کرد: هرقدر جامعه به سمت معنویت برود خداوند به آن مردم توجه بیشتری می‌کند، زیرا دعا و حضور در اماکن مذهبی برکت الهی را نصیب همه افراد حتی کسانی که به این امور اعتقاد ندارند خواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر شرکت‌های بیمه‌گذار به کشاورزان گیلانی با توجه به بارش‌ها و آسیب دیدن شالیزار‌ها بیان کرد: کشاورزان گیلانی تک‌محصول هستند و از دولت حقوقی دریافت نمی‌کنند و با این شرایط توجه بیشتر به آن‌ها لازم و ضروری است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نزاع بین آل سعود و برخی سران کشور‌های عربی گفت: نزاع پیش‌آمده به نفع مردم یمن است، چراکه خداوند این ستمگران را ذلیل کرده و آن‌ها را در زمین خودشان شکست خواهد داد.

فلاحتی با ابراز تأسف از ظلم‌هایی که در قبال مردم کشمیر صورت می‌گیرد، بیان کرد: مردم آنجا شیعه هستند و اخبار ایران را رصد می‌کنند، کشمیر به ایران کوچک معروف است، این مردم تا چند وقت پیش مستقل بوده، اما در حال حاضر دولت هند توان رسیدگی به آن‌ها را ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات