خبرهای داغ:
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انسانی مهم ترین سرمایه و کلید توسعه برای پیشرفت کشور است، خواستار توجه جدی به این سرمایه و رعایت عدالت در رتبه بندی کارکنان شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۵۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا علیزاده در همایش رونق تولید، اشتغال زایی و توسعه پایدار در ورزقان افزود: انتظار داریم مجموعه مس ایران بخصوص مس سونگون ورزقان هرچه بیشتر در جهت رعایت عدالت کارکنان و رتبه بندی نیروهای شرکتی توجه و از تبعیض بین آن ها خودداری کنند.

وی با اشاره به تاخیری که در تحویل تجهیزات راه اندازی فاز تغلیظ مس سونگون وجود داشته، اظهارداشت: عده ای اعتقاد به توسعه نداشته و با تفکر بسته و انقباضی مانع رسیدن تجهیزات به مس سونگون شدند.

علیزاده اضافه کرد: طرح توسعه که زنجیره ای از کارخانجات کنسانتره، پالایشگاه، اسید، ذوب، اکسیژن، کود شیمیائی، صنایع پایین دستی و ... است ، احیا شده و 20هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برای محرومیت زدایی و توسعه منطقه و استان حمایت های لازم باید صورت بگیرد تا با همه توان و با تکیه بر توانمندی های داخلی طرح های زنجیره ای تغلیظ و ذوب تسریع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها