خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قزوین:

طرح صنعتیار در جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان در خصوص طرح صنعتیار گفت: به منظور عارضه یابی و اجرای طرح های مناسب در جهت فعال سازی صنایع طرح صنعتیار عملیاتی می شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۷۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه عارضه یابی، رفع موانع و تسهیل گری واحد های تولید شهرستان البرز با حضور جناب سرهنگ عباسی ریاست سازمان بسیج مهندسین استان و جناب آقای رضوانی مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان البرز و جناب آقای مهندس یوسفی مدیر عامل شرکت شهر صنعتی البرز در محل سالن جلسات شرکت شهر صنعتی البرز کلید خورد.

عباسی تصریح کرد:طرح صنعتیار توسط فرماندهی محترم کل سپاه به همه استانها ابلاغ شده و این ماموریت مهم در سطح استانها به سازمان بسیج مهندسین محول گردیده و طبق ماموریتهای محوله و برنامه های ابلاغی در سطح کشور باید ۱۰ هزار واحد صنعتی مورد پایش و عرصه یابی و تسهیل گری قرار بگیرند و در سطح استان قزوین ۳۰۰ واحد صنعتی، و سهم شهرصنعتی البرز ۱۵۰ واحد صنعتی باید توسط گروههای جهادی متخصص در حوزه تولید مورد پایش، عارضه یابی و تسهیل گری قرار بگیرد.

وی افزود: از مسئولین محترم شهرستان، روئسای محترم ادارات از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت و تامین اجتماعی و ... بخواهید در جهت رونق تولید و تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)پاسخگو باشند.
دوستان گروه جهادی بدون هیچ هزینه ای در واحد های صنعتی مشغول انجام ماموریت های محوله خواهند شد.

عباسی در ادامه اظهار داشت: مشکلات واحد های صنعتی کوچک و متوسط باید پیگیری و نیروهای جهادی به آنها رسیدگی کنند،شناسایی و کارشناسی منطقی و حساب شده باید انجام شود. و باید با روحیه انقلابی، جهادی و دلسوزانه در خدمت واحدهای تولیدی باشیم.

 

۱۰۰۲/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار