خبرهای داغ:
آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دختران کشور در دو رشته والیبال و فوتسال با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در شهرستان شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۹۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیین افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دختران کشور در دو رشته فوتسال و والیبال با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی اجتماعی استانداری سمنان، رئیس فدراسیون ورزش‌های مدارس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی در سالن ورزشی شهدای شهرداری شاهرود برگزار شد.
در این مراسم محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در سخنانی با بیان اینکه پیش نیاز سلامت جسم و روان، نشاط وسر زندگی و ورزش است گفت: ورزش دانش آموزی پیش نیاز ارتقای سواد حرکتی شما دانش آموزان است.
وی افزود: افتخار میزبانی این دوره از مسابقات برای استان سمنان و شهرستان زیبای شاهرود و برای این خطه رقم خورده است.
دستورانی با اشاره به اینکه ماه‌ها است مشتاق حضور شما دانش آموزان ورزشکار در شاهرود هستیم اظهار کرد: امید دارم با حضور شما دختران ایران زمین و نسل پوینده و شاداب کشور، آینده‌ای روشن در انتظار ایران اسلامی خواهد بود.
خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین افتتاحیه با تقدیر و قدردانی از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات از معاون وزیر آموزش و پرورش به واسطه اینکه میزبانی این دوره از مسابقات را به استان سمنان و شهرستان زیبای شاهرود واگذار کردند تقدیر و قدردانی کرد.
وی افزود: از طرف استاندار خدمت تک تک گل دخترانی که از سرار میهن اسلامی به این استان تشریف آوردند، خیر مقدم می‌گویم؛ انشالله در سفر‌های بعدی شما به این استان به همراه خانواده‌های گرانقدراتان نیز، بتوانیم میزبان شایسته برای شما عزیزان باشیم.
معاون استاندار تصریح کرد: معتقدم ورزش و اجرای برنامه‌های ورزشی، سلامت جسم و روان و ارتقاء و پیشرفت دختران ایران اسلامی که در آینده مادران جامعه ما هستند را به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها