اعزام کاروان وسایل ورزشی به مدارس کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اعزام کاروان وسایل ورزشی به مدارس در آخر شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۰۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
اعزام کاروان وسایل ورزشی به مدارس کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهرزاد حمیدی در افتتاحیه سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در شاهرود در سخنانی اظهار کرد: از تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزار کننده این دوره از مسابقات در شهرستان شاهرود، تقدیر و قدردانی می کنم، از استاندار، معاون سیاسی وی، فرماندار شهرستان و مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان به واسطه میزبانی شایسته تقدیر و قدردانی دارم، امروز رسما این دوره از مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور را در شاهرود زیبا افتتاح می کنم.
وی افزود: معاونت تربیت بدنی وزارتخانه از پایان سال تحصیلی گذشته خود را آماده کرد تا یک سال تحصیلی پرثمری را در حوزه تربیت بدنی آغاز کند.
وی گفت: غیر از فعالیت هایی که در تابستان برگزار شد، آموزش معلمان و آموزگاران مدارس ابتدایی در سطح وسیعی آغاز شده تا مدارس ابتدایی فعالیت‌های حرکتی‌شان از توسعه بیشتر برخوردار باشند و امروز به حمد الله در استان‌های کشور شاهد اجرای این طرح هستیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در کنار این آموزش‌ها ۳۸۰ سالن ورزشی در سازه مدارس ابتدایی به خصوص کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی مدارس ابتدایی تدارک دیده شده تا بتوانند دانش آموزان با لباس ورزشی، فعالیت ورزشی خود را در یک سالن امن و با فراغت بال صورت دهند.
وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش میزبانی مدارس از مسابقات ورزشی دانش‌آموزی است نه سالن‌های تربیت بدنی شهرها لذا در این راستا نیاز است که مدارس ما به سالن‌های ورزشی تجهیز شوند.
حمیدی با بیان اینکه کاروان وسایل ورزشی آخر شهریور ماه سال‌جاری به مدارس کشور اعزام می‌شود گفت: یکی از اولویت‌های وزارتخانه شاد و با نشاط کردن فعالیت‌های مدرسه‌ای با کمک گرفتن از فعالیت‌های ورزشی است که در این راستا المپیادهای درون مدرسه‌ای و حیات پویا که در سال تحصیلی جدید به مدرسه پویا بدل می‌شود در کنار طرح‌هایی چون ورزش پویا، قانون درون مدرسه‌ای و ... دنبال می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار