نشست هم اندیشی روحانیون سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری و سپاه فجر استان فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در نشست هم اندیشی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری و سپاه فجر استان فارس در شیراز برگزار شد.

 در این نشست، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با تبریک عید قربان به بیانیه مقام معظم رهبری به مناسبت برائت از مشرکین خطاب به حجاج بیت الله الحرام و امت اسلام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه مصداق اتم و اکمل شرک استکبار جهانی بویژه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست را محکوم کردند و فراخوان عمومی به همه جهانیان برای مقابله با مظاهر شرک دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، در ادامه به ویژگی های استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ولایتمداری را شاخصه مردم این استان برشمرد و افزود: مردم چهارمحال و بختیاری به این مسئله ولایتمداری شهرت دارند، خصوصاً وقتی بیش از 2400شهید گلگون کفن نثار نظام و انقلاب کرده اند.

وی، افزود: مردم این استان در سیل اخیر با وجود اینکه خود استان گرفتار سیل بود، ولی در نهایت خیرخواهی و انسان دوستی به کمک سیل زدگان سه استان خوزستان، لرستان و شمال کشور شتافتند.

حسینی صدر، یکی از علت های برگزاری اردوی تربیت و تعالی خانوادگی بخشی از کارکنان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در شیراز را وجود بارگاه حضرت احمدبن موسی علیه السلام، بعنوان حرم سوم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام در این شهر دانست.

وی، با اشاره به برخی از خصوصیات بارز حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ) گفت: با وجود حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام، معرفت و معنویت زیادی می شود در اینجا کسب کرد.

در این نشست پیرامون برنامه های مختلف نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی و معاونت های این مجموعه هم اندیشی شد.

ارسال نظرات