با حضور مسئولین استانی و محلی، آئین افتتاحیه و بهره برداری از 6پروژه عمرانی در شهرک صنعتی لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۴۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آیین گرامیداشت روز حمایت از صنایع كوچك؛ با حضور نماینده‌ی مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استاندار، سرپرست شركت شهرك‌های صنعتی استان، فرماندار و جمعی از مدیران محلّی  شهرستان لردگان ، 6 پروژه‌ی عمرانی با مجموع اعتبار 27.8 میلیارد ریال در شهرك صنعتی لردگان در چهارمحال و بختیاری  به بهره‌برداری رسید.

سرپرست شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر ، گفت: با توجّه به اهمیت امنیت سرمایه‌گذاری، یك ایستگاه مجهز آتش‌نشانی شامل ساختمان اداری، آشیانه و یك‌دستگاه خودرو آتش‌نشانی سنگین با اعتباری قریب به 10 میلیارد ریال در شهرك صنعتی لردگان به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا فلاح افزود: زیرسازی و آسفالت معابر ، اصلاح شبكه‌ی روشنایی ، فیبر نوری در بخشی از شبكه‌ی مخابرات، شبكه‌ی توزیع آب و همچنین زیرسازی ،عملیات خاكی و جدول‌گذاری مجتمعِ خدماتی از دیگر پروژه‌های زیرساختی مهمّ است كه با مجموعِ اعتبار 17.8 میلیارد ریال در شهرك صنعتی لردگان به بهره‌برداری رسیدند.

سرپرست شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به گذر جادّه‌ی مواصلاتی دو استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از شهرستان لردگان، اظهار داشت : مهم‌ترین زیرساختِ توسعه ، جادّه است و نظر به اهتمامِ ویژه‌ی مسؤولین برای تكمیل این جادّه ، شهرك‌ صنعتی لردگان میتواند به عنوان یكی از بسترهای ارزشمند برای سرمایه‌گذاران مورد توجّه قرار گیرد.

لازم به توضیح است كه شهرك صنعتی لردگان با مساحت 200 هكتار در فاصله‌ی 160 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

ارسال نظرات