کارشناس فضای مجازی و رسانه بیان داشت: چرا ما خود نتوانستیم سلبریتی هایی تربیت کنیم که در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنند و الگوی جامعی برای افراد جامعه باشند.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۸۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در خصوص نقش سلبریتی‌ها در سبک زندگی اظهار داشت: وجه مثبت سلبریتی‌ها که در فرهنگ ایرانی اسلامی از آن به عنوان الگو یاد می‌شود  در انتخاب سبک زندگی افراد نقش دارند. اما وجه منفی آن که متاسفانه امروز شاهد آن هستیم تقلید‌های کورکورانه از این افراد است و امروزه رسانه‌ها آنان را بسیار پرررنگ کرده است و عنوان سلبریتی را بر آنان نهاده است.

وی ادامه داد: چرا ما خود نتوانستیم  سلبریتی‌هایی تربیت کنیم که در مسیر اهداف انقلاب حرکت کنند و الگوی جامعی برای افراد جامعه باشند.

این کارشناس رسانه افزود: ما باید افراد و خانواده‌هایی که باور و فرهنگ و عقیده یشان انقلابی است را بصورت ریشه‌ای استعدادیابی کنیم و سلبریت عای نسل اینره را بسازیم و دوم اینکه افرادی که گرایشاتشان ملی و دینی است و صرفا انحرافات اخلاقی دارند را میشود در راستای اهداف انقلاب و نظام و ارزش‌های اسلامی تربیت کرد و برای انجام این مهم از ساختار‌ها و ظرفیت موجود در کشور استفاده کنیم. برای سرخط کردن سلبریتی‌ها باید در دل ساختار بنشینیم نه اینکه حاشیه بزنیم.

وی عنوان داشت: سال گذشته مقام معظم رهبری با اعضای شورای دفتر تبلیغات اسلامی قم دستور دادند وارد فضای مجازی شوید و ورودتان جریان ساز باشد، ولی وضعیت ما در فضای  مجازی جزیره‌ای است لذا برای رفع این مورد باید نخبگان هر یک از مراکز و جریانات را در اتاق جنگ رسانه ای  قرار دهیم و به تعبیری یک قرارگاه ایجاد کنیم تا هر یک وظیفه خود را بشناسد و از این طریق جریان فصای مجازی را بتوانیم به خوبی هدایت کنیم.

قنبری تصریح کرد: امروز هنوز که پوکه‌های مهمات جنگ در یمن، لبنان، عراق و بحرین موجود است روزی رسید که ارزش‌های شهدای مدافع حرم به اسم روسیه و ترکیه تمام شد جای تعجب نیست اگر روزی این دو کشور ادعا کرد ما پرونده داعش را مختومه کردیم جای تعجب نیست چرا که این افراد در فضای رسانه مشغول کار هستند و دارند اسطوره سازی می‌کنند، ولی ما دست روی دست گذاشتیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها