همایش خودروهای کلاسیک، اسپورت و دو دیفرانسل در پارک عباس میرزای تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۸۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری  تبریز در حاشیه این همایش با حضور در جمع خبرنگاران، درباره همایش خودروهای کلاسیک، اسپورت و دو دیفرانسل، اظهار داشت: این همایش با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان برگزار می‌شود و ما سعی داریم که با برگزاری چنین برنامه‌هایی، جذابیت این رشته را به مردم نشان بدهیم.
سیامک امیرخیزی افزود: در چنین همایش‌هایی که توسط هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، جوانان می‌توانند خودروهایی‌ که خودشان تغییراتی روی آنها اعمال کرده‌اند را به نمایش بگذارند. حتی می‌بینیم که خانواده‌ها هم از برگزاری همایش‌ها استقبال می‌کنند و فضای سالمی در محل برگزاری آن شکل می‌گیرد که این برای ما لذت بخش است.
وی یادآور شد: در حین برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، اسپورت و دو دیفرانسل، استعدادهایی هم کشف می‌شوند که ما می‌توانیم از آنها در کمیته‌های مختلف هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان استفاده کنیم.
دبیر هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌های این هیئت، خاطرنشان کرد: دوستان ما در هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری همواره تلاش می‌کنند تا بهترین کارها در استان ما انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها