خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار علی رضا ایمانی گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از انقلاب و دفاع از امنیت مردم شریف ملت ایران است.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۹۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

 

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش اظهار داشت: اولین مطلبی که باید توجه کنیم ، این است که آمریکا و اسرائیل در طول سال های که از عمر چهل ساله انقلاب اسلامی می گذرد برای ضربه زدن به ایران از هر اقدامی (کودتا، ترور ....) کوتاهی نکرده اند.

وی تصریح کرد: سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در طرح هایی که بتواند این دو کشور را در رسیدن به اهدافشان یاری رساند نقش مهمی را ایفا کرده اند که به لطف خداوند و یاری امام زمان (عج) همه نقشه هایشان نقش بر آب شد.

 

فرمانده سپاه شوش با اشاره به انهدام بزرگ ترین شبکه جهانی جاسوسی آمریکا در بستر سایبری در خردادماه سال جاری افزود: سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) مدت هاست که از روی بستر سازی اینترنت و حملات سایبری در تدارک ضربه ی گسترده ای است که برای منزوی کردن ایران از استفاده کند ولی بحمدالله این برنامه آنها هم نقش بر آب و شکست خورده است.

سرگرد پاسدار ایمانی در ارتباط با همین فضا اضافه کرد: آنها به دنبال پروژه های دیگری نیز هستند که یکی از آنها اوترنت است ، یک شبکه بیرونی خارجی که متکی بر یک سیستم کوتاه با اتصال ماهواره است و محصول یک شرکت غیرانتفاعی به نام MDIF در نیویورک آمریکا است و هدف آن از آغاز فراهم آوردن دسترسی آزادانه و رایگان اطلاعات برای همه مردم کره زمین می باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه شوش در پایان گفت : رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از انقلاب و دفاع از امنیت مردم است و برای جلوگیری از لطمه خوردن مردم در فضای سایبری وارد این عرصه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها