سردار کشکولی در مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان مطرح کرد؛
فرمانده سپاه لرستان در آیین تکریم دکتر زهره‌ای و معارفه‌ی دکتر علی نظری به عنوان مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان بر نقش مهم اساتید دانشگاه در پیشرفت استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۵۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسمی که در خرم آباد (دانشگاه لرستان) به منظور تکریم و معارفه‌ی مسئولین سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های لرستان برگزار شد، در سخنانی، مهم‌ترین ویژگی‌های استاد بسیجی را انقلابی بودن، معنویت‌گرایی و اخلاق مداری، قانون‌گرایی و تلاش هرچه بیشتر برای توانمندسازی دانشجویان دانست.

 

اساتید دانشگاه باید نیروی پیشران توسعه‌ی استان باشند


وی در ادامه افزود: یک استاد بسیجی، یک استاد دغدغه‌مند برای تربیت دانشجوست؛ آن هم دانشجویی که برای رفع مشکلات جامعه توانمند شده باشد.


سردار کشکولی مشارکت هرچه بیشتر روحانیون، اساتید و معلمان را برای تحقق مفاهیم گام دوم انقلاب اسلامی، یک ضرورت مهم و نقش اساتید دانشگاه را یک نقش پیشران و مهم دانست.

سردار کشکولی با تأکید بر اینکه  که دانشگاه باید نقش اثرگذاری در رفع مشکلات جامعه و استان داشته باشد، بر این نکته هم تاکید کرد که یک استاد بسیجی هم باید مدافع نظام باشد و هم اهداف بزرگ انقلابی را دنبال کند؛ یعنی همان مفاهیمی که مقام معظم رهبری آنرا در قالب مفهوم نظام انقلابی، توضیح داده اند.

سردار کشکولی، اظهار داشت: تمدن سازی نوین اسلامی، هدف بزرگی است که باید در راستای رسیدن کامل به این هدف حرکت کنیم.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان

ارسال نظرات