خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به رشد ۵۶ درصدی وقوع جرائم خشن در استان، گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت مردم را به مخاطره بیندازد.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۹۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  سردار روح‌الامین قاسمی ؛ فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه رسانه‌ها در تامین و ارتقای احساس امنیت در جامعه نقش مهمی برعهده دارند، اظهارداشت: برقراری نظم، تامین امنیت و حفظ ارزش‌ها اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی است که رسانه‌ها برای تحقق این اهداف و وظایف می‌توانند کمک حال ما باشند.

وی وجود امنیت را لازمه توسعه دانست و گفت: اگر امنیت در جامعه وجود داشته باشد سرمایه‌گذاری و توسعه نیز محقق خواهد شد. در استان گلستان مشکلات و معضلاتی وجود دارد که نیازمند کار فرهنگی و رسانه‌ای است. بیشترین کشته‌شدگان در تصادفات استان راکبان و ترک‌نشینان موتورسیکلت و عابران پیاده هستند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمار بالای جرایم خشن در استان خاطرنشان کرد: متاسفانه چاقوکشی و تیراندازی در این استان به وفور دیده می‌شود. امنیت مردم خط قرمز ماست و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت مردم را به مخاطره بیندازد.

سردار قاسمی تاکید کرد: جرایم خشن، استفاده از سلاح گرم و سرد علیه مردم، کیف قاپی و زورگیری جزو خطوط قرمز نیروی انتظامی است. بحث اقتدار و رافت پلیس باید توامان باشد. با مردم با مهربانی برخورد خواهیم کرد و کارمان را نیز باید مقتدرانه انجام دهیم.

وی با اشاره به افزایش 56 درصدی جرایم خشن در استان در 5 ماهه امسال گفت: دستگیری مجرمان در این بخش 50 درصد افزایش یافته است. هم‌چنین در این مدت 15 درصد افزایش چاقوکشی داشتیم که دستگیری‌ها نیز در این بخش 91 درصد رشد یافت.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به ثبت چهار هزار و 307 فقره نزاع انفرادی در استان عنوان داشت: نزاع‌های انفرادی در استان 27 درصد افزایش پیدا کرد اما در نزاع دسته جمعی افزایش وقوع نداشتیم و دستگیری‌ها 55 درصد بیشتر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها