محفل انس با قرآن با حضور جوانه های صالحین با محوریت سبک زندگی اسلامی توسط حجت الاسلام در پایگاه عباسقلی نژاد بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

به گزارش سرویس  بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، محفل انس با قرآن با حضور جوانه های صالحین با محوریت سبک زندگی اسلامی توسط حجت الاسلام در پایگاه عباسقلی نژاد بیله سوار برگزار شد.

حجت الاسلام عادلی در این محفل با تاکید بر توجه دین مبین اسلام بر موضوع "ارتباطات اجتماعی" گفت: دین اسلام در این رابطه توجه بسیاری داشته و رعایت "عدالت، صداقت و احترام" از جمله اصول روابط اجتماعی از منظر اسلام است.

وی با تاکید بر این‌که صداقت، اصل دیگر دین اسلام در ارتباطات اجتماعی است، افزود: در ارتباطات بین انسان‌ها باید صداقت وجود داشته باشد، اگر نفاق، دروغ و محافظه‎کاری جای صداقت را در روابط اجتماعی بگیرد، روابط دچار انشقاق و خدشه خواهد شد.

حجت الاسلام همزبان در بخش دیگری از سخنانش احترام را یکی دیگر از اصول اسلام در ارتباطات اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: دین اسلام احترام به مردم و به ویژه احترام به بزرگترها را مورد تاکید قرار داده است؛ آیات اول سوره حجرات نیز به حفظ حریم و احترام به ویژه حریم پیامبر گرامی اسلام(ص) و خداوند متعال اشاره کرده است.

ارسال نظرات