خبرهای داغ:
سردار طلایی نیک گفت: دشمن خواست ما را مرعوب کند تا با احساس جنگ منفعل شویم، ما جنگ افروز نیستیم اما در دفاع از کشور، حدی برای دشمن قائل نیستیم.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۵۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،سردار رضا طلایی نیک، معاون پارلمان وزیر دفاع در همایش نکوداشت شهدای شاخص رسانه استان و شهید شاخص رسانه شهید طهماسب شیخ حسنی که در شهرستان آبیک برگزار شد بیان کرد: شهدا فداکاران جامعه ما هستند که ما را به این مراسم فراخوانده اند.

وی گفت: خداوند در قرآن می فرماید ما برای هر امتی رسولی برگزیده ایم. خداوند با پیامبران و آیین های الهی ما را به مسیر الله هدایت می کند و شهدا از نشانه هایی هستند که وقتی با تمام وجود به قرب الهی می رسند ما را به جبهه الله هدایت می کنند و ما را از مسیر طاغوت دور می کنند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع اظهار کرد: جامعه رسانه استان ده شهید رسانه که افتخار جامعه رسانه هستند بعنوان سرمایه در دسترس دارد.استان قزوین مهد دیانت و شهادت است که شهدای قهرمانی همچون شهید بابایی، شهید لشگری و علما و کسانی که در استان در جهت نهضت امام و انقلاب اسلامی را تقدیم انقلاب کرده که در تحقق منویات امام راحل و در پیشبرد جهاد شهادت قدم های بلندی برداشتند و امروز اسوه و الگوی ما هستند.

سردار طلایی نیک با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهید فراتر از زمان و مکان اثربخشی دارد عنوان کرد: این رسالت را رسانه ها نیز برای خود تکلیف احساس می کنند و بدون رسانه و خبرنگار، امکان تثبیت حقایق وجود ندارد.

وی افزود: شهید حسنی که شهید شاخص رسانه استان است، در تمام عرصه هایی که احساس تکلیف می کرد پیش قدم بوده و امروز باید از این نشانه ها درس بگیریم چرا که ذکر یادآوری خاطرات شهدا در محفل شهیدان برای ما اثربخش است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع تصریح کرد: مروری کوتاه در زندگی این شهید شاخص، نشان می دهد که شخصیت وی از چهار نهاد ارزشمند خانواده، دین، فرهنگ و سیاست تشکیل شده است.

سردار طلایی اضافه کرد: خانواده نخستین نهاد خانواده و بحث جوانان است. امروز دشمن برای اینکه جامعه جوان را از دامن انقلاب و سایه اسلام دور کند و در ارزشهای مور نظر خود قرار دهد، در این تهاجم فرهنگی خانواده را مورد هدف قرار داده که باید به آن بپردازیم.

وی یادآور شد: دومین نهاد، نهاد دین است و امروز اگر بعد از چهل سال تحریم و تهدید و انواع توطئه های علیه ایران، جایگاه استکبار به تزلزل در آمده، اقتدار ما برای جهان آشکار شده است.

این مسوول ارشد نظامی اضافه کرد: دشمنان هوس کردند بعد از شاهکار سپاه در سقوط پهپاد جاسوسی امریکا، جوانان را مورد هجمه قرار دهند. امروز اگر در عرصه های مختلف به اقتدار رسیدیم خاستگاه اصلی ما، دین و دینمداری است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع خاطرنشان کرد: همه هدف گذاری، تحریم و تهدیدات دشمن، خوشبختانه به ناکامی و شکست منجر شده تا کشور و انقلاب را تسلیم کنند اما در نتیجه گیری به لطف الهی و بصیرت ملت، تلاش هه جانبه، دشمن ناکام مانده است.

سردار طلایی نیک ادامه داد: چهارعرصه امروز مورد هدف دشمن است که شامل مقاومت، پیشرفت، نگاه به بحران در عدالت افکار عمومی و هویت می باشد که رسانه می تواند در این چهار عرصه، تکلیف خود را ادا نماید چرا که ما نیاز به جهاد رسانه ای و فرهنگی در این زمینه داریم.

در حوزه دفاع، خبرهای خوش در راه است

وی اضافه کرد: دشمن از پیوستگی بین نسلی و جوانان با نسل انقلاب بیمناک است و به دنبال این است تا هویت ایرانی اسلامی شکل نگیرد و با هجمه های سنگین رسانه ای و فکری می خواهد دستاوردهای انقلاب را در اذهان عمومی مخدوش کند.

این مسوول ارشد نظامی عنوان کرد: دشمن می خواهد چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای آن دیده نشود اما با حضور مردم این چهل سالگی به اقتدار رقم خورد و هدف گذاری های دشمن موجب شد تا ما به داشته های خودمان بیشتر اتکا کنیم.

سردار طلایی نیک بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیر، امکان خطرناکی در اختیار کانون های ضد اخلاق و معنویت قرار می دهد. از همین رو نیاز است تا رسانه ها با ابزار و قلم قوی خود به روشنگری بپردازند.

وی با اشاره به پیشرفتهای نظامی کشور ادامه داد: ما در عرصه دفاعی به خودکفایی های بزرگی رسیدیم که در سطح جهان بی نظیر است و در عرصه های دفاعی این پیشرفت ها، محاسبات دشمن را به هم ریخته و هفته آینده خبری خوش در عرصه دفاع انتشار خواهد شد.

معاون پارلمانی وزیر دفاع اظهار کرد: امروز قوای سه گانه با رهبر یک صدا هستند و دستگاه دیپلماتیک کشور لحظه به لحظه با دستگاه دفاعی کشور در مقابله با فتنه دشمن هماهنگ عمل کرد.

رسانه ها پرچمدار مبارزه با فقر و فساد باشند

سردار طلایی نیک ادامه داد: در عرصه دفاعی از قدرت بالایی برخورداریم و در عرصه فرهنگی، رسانه می تواند از نظامی ها جلوتر باشد و با رسالت و ارزشهای اصی و ارزشهای رسانه ای می توان دفاع و هویت اسلامی را تحکیم بخشید.

این مسوول ارشد نظامی مطرح کرد: جنگ رسانه ای در همه عرصه ها وجود دارد. دشمن می خواهد روند پیشرفت چهل ساله انقلاب را با تحریم ها از بین ببرد اما اقشار مختلف جامعه با وجود مشکلات اقتصادی، با صبر و مقاومت دشمن را ناامید کردند و در پاسخ به این مقاومت ملت، باید انسجام و کارآمدی مجموعه ها زیاد شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد ناامنی در داخل کشور اظهار کرد: دشمن می خواست با ناکارآمد جلوه دادن مسوولان و فساد در دستگاه های داخلی، کشور را ناامن جلوه دهد که این تلاش با بصیرت و آگاهی مردم، ناکام ماند اما مردم باید مجازات مفسدان اقتصادی را احساس کنند.

سردار طلایی نیک افزود:.دشمن خواست ما را مرعوب کند تا با احساس جنگ منفعل شویم، ما جنگ افروز نیستیم اما در دفاع از کشور، حدی برای دشمن قائل نیستیم.

معاون پارلمانی وزیر دفاع بیان کرد: در عرصه اقتصاد نیاز است خلاقیت و قدرت رسانه ای افزایش یاب و در این مسیر مسوولان باید از جامعه رسانه ای حمایت کنند چرا که نقش و قلم رسانه ها بیش از دفاع مقدس در ناکام ماندن فتنه دشمن موثر است. همچنین رسانه ها می توانند صدای عدالت را بلند کنند و جامعه رسانه می تواند پرچمدار مبارزه با فقر و فسا باشد.

سردار طلایی نیک گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه که از انقلاب اسلامی الهام گرفته، توانسته جریان تکفیری را از بین ببرد اما رسانه ها باید عمق و حقایق جریانات صهیونیستی و تکفیری را به جهان انعکاس دهند. نباید غفلت کنیم باید هرچه در قدرت داریم در حمایت از جبهه مقاومت و حقانیت ملتهای مظلوم ارائه دهیم. تفکر و تلاش بسیجی توانسته ما را بیمه کند و رسانه می تواند همانند دفاع مقدس در دفاع از اقتدار کشور عمل کند.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها